Zarządzanie w administracji publicznej – studia podyplomowe

Zarządzanie w administracji publicznej – studia podyplomowe

Zarządzanie w administracji publicznej - studia podyplomowe

Zarządzanie w administracji publicznej – studia podyplomowe

Studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie w administracji publicznej są przeznaczone dla absolwentów studiów wyższych wszystkich kierunków. Jest to również świetna okazja dla osób pracujących w jednostkach administracji publicznej na uaktualnienie wiedzy z tego obszaru, a tym samym podniesienie poziomu swoich kompetencji zawodowych. Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem studiów podyplomowych to nie możesz pominąć tej propozycji przy wyborze idealnego kierunku dla siebie!

W ramach programu zdobędziesz wiadomości dotyczące struktury i mechanizmów funkcjonowania instytucji administracji publicznej, jak również poszerzysz swoją wiedzę w obszarze zarządzania placówkami tego typu. Czego jeszcze możesz oczekiwać? Poznasz metody prowadzenia negocjacji oraz nauczysz się wykorzystywać je w praktyce. Oprócz tego, plan studiów uwzględnia także zajęcia skupiające się na wykorzystywaniu technik marketingowych w administracji publicznej. Uczęszczając na zajęcia zapoznasz się z procedurami przeprowadzania zamówień publicznych oraz zawierania umów. Dodatkowo zdobędziesz niezbędną wiedzę z zakresu finansów publicznych, przebiegu audytów oraz pozyskiwania i zarządzania funduszami z Unii Europejskiej.

Jeśli chciałbyś spróbować swoich sił w nowym miejscu pracy to ukończenie studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie w administracji publicznej, pozwoli Ci na podjęcie zatrudnienia w placówkach administracji rządowej oraz samorządowej. Zatem nie zastanawiaj się dłużej, ponieważ dzięki wiadomościom zdobytym w trakcie studiów, będziesz mógł bez problemu poruszać się w świecie zawiłości administracyjnych oraz prawnych!


Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Zarządzanie w administracji publicznej


Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • znajomości zasad funkcjonowania instytucji administracji publicznej
  • prowadzenia negocjacji i spotkań mediacyjnych
  • znajomości procedur przeprowadzania zamówień publicznych
  • dysponowania wiadomościami dotyczącymi tematyki finansów publicznych
  • znajomości procedur obowiązujących w placówkach administracji publicznej
  • kierowania personelem w jednostkach rządowych i samorządowych

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Zarządzanie w administracji publicznej


Absolwent kierunku Zarządzanie w administracji publicznej znajdzie zatrudnienie w/jako:

  • pracownik instytucji administracji rządowej
  • pracownik placówek administracji samorządowej

STUDIA PODYPLOMOWE

 

Popularne miasta, które oferują studia na kierunku ZARZĄDZANIE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – STUDIA PODYPLOMOWE

Zobacz inne kierunki Inżynieryjno-techniczne

Komentarze (0)