Zarządzanie informacją w nowych mediach

Zarządzanie informacją w nowych mediach

Zarządzanie informacją w nowych mediach studia - kierunek studiów

Zarządzanie informacją w nowych mediach studia - kierunek studiów 

Słowo informacja jest tak powszechnie używane, że większość z nas nie przywiązuje większej uwagi do jego znaczenia. A jednak w ostatnich latach, wraz z rozwojem nowych technologii i form masowego przekazu termin ten stał się niezwykle wartościowym produktem. Nie trudno zauważyć, że coraz częściej na rynku pracy poszukiwani są specjaliści , którzy potrafią zdobywać, opracowywać czy analizować zebrane informacje. Na pewno nie jest to chwilowy trend, lecz wymóg dzisiejszej rzeczywistości. Dla kogo są te studia? Na pewno dla osób, które nie lubią monotonii i chcą zdobyć przydatne umiejętności w każdej dziedzinie życia. Zatem jeśli stoisz przed wyborem drogi swojej dalszej edukacji to zdecydowanie powinieneś rozważyć podjęcie studiów na kierunku Zarządzanie informacją w nowych mediach!

Co w swojej ofercie posiada ten kierunek? W ramach zajęć zapoznasz się z prawnymi i etycznymi aspektami swojego przyszłego zawodu. Zdobędziesz niezbędną wiedzę z obszaru komunikacji współczesnej kultury, w tym cyberkultury oraz mediów społecznościowych. Czego jeszcze możesz oczekiwać? Program obejmuje również zajęcia, które wyposażą Cię w umiejętności planowania i kierowania projektami internetowymi, jak również zostaną zaprezentowane treści związane z wykorzystanie nowych form mediów w celach marketingowych i reklamowych. Zajęcia znajdujące się w planie studiów poruszają różnorodną tematykę, dzięki czemu zdobędziesz wszechstronne wiadomości z tej dziedziny i będziesz przygotowany do wyzwań w przyszłej pracy!

Poruszając kwestie zatrudnienia należy wspomnieć na początku, że perspektywy zawodowe są bardzo szerokie i zróżnicowane. Jako absolwent możesz podjąć pracę w agencjach reklamowych lub działać w obszarze Public Relations. Posiadanie umiejętności zarządzania informacją otwierają przed Tobą drzwi do stanowiska dziennikarza na portalach internetowych lub w tradycyjnych mediach masowego przekazu. Oprócz tego możesz również znaleźć zatrudnienie w firmach infobrokerskich, które w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność i renomę. Zatem nie zastanawiaj się dłużej i zdecyduj się na studia magisterskie na kierunku Zarządzanie informacją w nowych mediach!

 

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Zarządzanie informacją w nowych mediach

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • znajomości zagadnień z obszaru prawa i etyki
  • rozumienia zjawisk i mechanizmów współczesnej kultury
  • wyszukiwania, opracowywania i analizowania danych
  • łączenia możliwości nowych mediów z działaniami marketingowymi
 

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Zarządzanie informacją w nowych mediach

Absolwent kierunku Zarządzanie informacją w nowych mediach znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • pracownik mass mediów
  • pracownik firm infobrokerskich
  • pracownik agencji reklamowych
  • pracownik w dziale Public Relations
  • specjalista ds. przetwarzania informacji w serwisach internetowych

 

STUDIA MAGISTERSKIE

Popularne miasta, które oferują studia na kierunku ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W NOWYCH MEDIACH

Gdzie studiować i jakie wymagania na kierunek Zarządzanie informacją w nowych mediach

ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W NOWYCH MEDIACH - Szkoły wyższe, uczelnie i wymagania

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Komentarze (0)