Zarządzanie personelem – studia podyplomowe

Zarządzanie personelem – studia podyplomowe

Zrządzanie personelem - studia podyplomowe

Zarządzanie personelem – studia podyplomowe 

Posiadasz dyplom ukończenia studiów II stopnia? Chcesz podnieść poziom swoich kompetencji i stać się jeszcze bardziej pożądanym pracownikiem na rynku pracy? Ważny jest dla Ciebie nieustanny rozwój umiejętności i uzupełnianie wiedzy o najnowsze informacje? W takim razie jesteś idealnym kandydatem na studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie personelem! Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na ten temat to koniecznie zapoznaj się z poniższym opisem. Kto wie? Może ten kierunek okaże się dla Ciebie idealny!

Program studiów obejmuje dwa semestry nauki. Należy również wspomnieć o formie zajęć, które mają przede wszystkim praktyczny charakter. W planie znajdziesz ćwiczenia oraz warsztaty poruszające tematykę prawa pracy, sposobów kierowania personelem czy specyfikę funkcjonowania i pracy w organizacjach. Oprócz tego nauczysz się planować w skuteczny sposób pracę różnych zespołów oraz zapoznasz się z technikami motywacyjnymi i rozwojowymi, po to byś w przyszłej pracy potrafił odkryć w swoich pracownikach ich skrywane talenty!

Podoba Ci się program studiów ale nie wiesz gdzie mógłbyś pracować po zdobyciu nowych kwalifikacji i obawiasz się, że trudno będzie Ci znaleźć nowe zatrudnienie? Wiedza i umiejętności, które zdobędziesz w trakcie zajęć są uniwersalne , a to oznacza, że możesz je wykorzystać w każdej dziedzinie. Jednak głównym celem studiów podyplomowych jest wykształcenie przyszłych menedżerów, zatem po ukończeniu studiów zatrudnienie znajdziesz w działach personalnych różnych firm. Możesz również zostać kierownikiem zespołów projektowych i realizować ciekawe przedsięwzięcia. Zatem jeśli uważasz, że posiadasz cechy dobrego menedżera, lubisz wyzwania i chcesz spróbować czegoś nowego w swojej pracy zawodowej to wybierz studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie personelem!

 

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Zarządzanie personelem

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • znajomości metod planowania pracy i działań kadry pracowników
  • dysponowania wiadomościami z obszaru prawa pracy
  • przeprowadzania oceny pracowniczej
  • wyznaczania adekwatnych celów do realizacji przez podwładnych
  • znajomości prawidłowej komunikacji interpersonalnej oraz technik motywacyjnych
 

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Zarządzanie personelem

Absolwent kierunku Zarządzanie personelem znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • pracownik działu HR
  • lider zespołów projektowych
  • menedżer działów personalnych w firmach

 

STUDIA PODYPLOMOWE

 

Popularne miasta, które oferują studia na kierunku ZARZĄDZANIE PERSONELEM – STUDIA PODYPLOMOWE

Gdzie studiować i jakie wymagania na kierunek Zarządzanie personelem – studia podyplomowe

ZARZĄDZANIE PERSONELEM – STUDIA PODYPLOMOWE - Szkoły wyższe, uczelnie i wymagania

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Komentarze (0)