Dla kogo ten kierunek
Jesteś absolwentem studiów chemicznych, ale nie posiadasz wiadomości zgodnych z kompetencjami inżyniera? Chciałbyś zdobyć nowe umiejętności i poszerzyć swoją wiedzę? W takim razie być może zainteresuje Cię propozycja kształcenia na studiach podyplomowych na kierunku Inżynieria chemiczna – klucz do nowoczesnych technologii.
Jest to szansa na uzyskanie solidnej dawki informacji związanych z najnowocześniejszymi technologiami stosowanymi w branży chemicznej, zatem nie pomiń tego kierunku przy dokonywaniu decyzji odnośnie dalszego rozwoju zawodowego!
Program studiów i przedmioty
Studia podyplomowe na kierunku Inżynieria chemiczna – klucz do nowoczesnych technologii trwają dwa semestry. A jakie zagadnienia obejmuje program studiów? Uczęszczając na zajęcia, uzyskasz kompleksową wiedzę z zakresu przenoszenia pędu, ciepła i masy, jak również poznasz zasady projektowania procesowego.
Oprócz tego zostaną zaprezentowane najważniejsze zagadnienia dotyczące nanotechnologii oraz reaktorów chemicznych. Nie zostanie również pominięta kwestia zapewnienia bezpieczeństwa w zakładach chemicznych, w związku z czym nauczysz się identyfikować zagrożenia oraz zapobiegać ich ponownemu pojawieniu się. Wiedzę będziesz zdobywać zarówno w trakcie tradycyjnych zajęć wykładowych, jak również w laboratoriach.
Uważasz, że proponowana tematyka zajęć, pomoże Ci rozwinąć swoje kompetencje zawodowe? Chciałbyś spróbować swoich sił w przedsiębiorstwach chemicznych? W takim razie nie pozostaje Ci nic innego jak podjąć naukę na studiach podyplomowych na kierunku Inżynieria chemiczna – klucz do nowoczesnych technologii oraz cieszyć się możliwościami jakie oferują swoim absolwentom!
Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
Absolwent kierunku Inżynieria chemiczna – klucz do nowoczesnych technologii – studia podyplomowe znajdzie zatrudnienie w/jako:
Miasta, które oferują studia na kierunku Inżynieria chemiczna - klucz do nowoczesnych technologii - studia podyplomowe
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|