Staże JUMP Staż w Dziale Planowania Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

Staże JUMP Staż w Dziale Planowania Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

JTI profil

JTI jest wiodącą międzynarodową firmą tytoniową prowadzącą działalność w ponad 120 krajach. Jesteśmy globalnym właścicielem znanych na całym świecie marek takich jak Winston, druga marka papierosów na świecie i Camel (poza USA). Nasze globalne marki obejmują również LD i Natural American Spirit i produkujemy markę z dziedziny e-papierosów Logic i Ploom, która jest ważną marką w kategorii podgrzewanej tytoniu.

Z siedzibą w Genewie w Szwajcarii, zatrudniamy ponad 27 000 osób na całym świecie. Niedawno otrzymaliśmy wyróżnienie Global Top Employer trzeci rok z rzędu oraz certyfikat Top Employer w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Jest to uznanie naszej wyjątkowej strategii talentu, pobudzającej kulturę i zaangażowanie w naukę i rozwój.

Jesteśmy członkiem japońskiej grupy producentów tytoniu. Więcej informacji na stronie www.jti.com.

Firma: JTI | JUMP Staż w Dziale Planowania

Miejsce: Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

Nr ref. 5622

Opis stanowiska

Wspieranie Działu podczas codziennej aktualizacji krótkoterminowego planu produkcji/zapotrzebowań materiałowych
Udział w przygotowywaniu miesięcznych planów produkcyjnych/zapotrzebowań materiałowych
Uczestnictwo w optymalizacji planów produkcyjnych
Przygotowywanie raportów i analiz

Wymagania

Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (logistyka, zarządzanie, ekonomia)
Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu
Znajomość środowiska MS Windows i MS Office – w szczególności Excel
Dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie
Mile widziana znajomość SAP

Oferujemy

Płatny staż (6 miesięcy)
Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
Możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce
Dofinansowanie posiłków w zakładowej kantynie
Transport na wyznaczonych trasach (m.in. Łódź, Aleksandrów Łódzki, Zgierz, Ozorków, Łęczyca, Poddębice, Uniejów, Biała k. Strykowa)

Informacje dodatkowe

Dowiedz się więcej na www.jobs.jti.com

Komentarze (0)