Kontrola zarządcza w administracji publicznej – studia podyplomowe

Kontrola zarządcza w administracji publicznej – studia podyplomowe

Kontrola zarządcza w administracji publicznej – studia podyplomowe

Do kogo skierowane są studia podyplomowe na kierunku Kontrola zarządcza w administracji publicznej? Tą propozycją kształcenia powinny zainteresować się przede wszystkim osoby, które zawodowo związane są z administracją publiczną, jak również audytorzy wewnętrzni. Jeśli należysz do tego grona i chcesz zdobyć dodatkowe wykształcenie i umiejętności to koniecznie przeczytaj poniższy opis!

Z jakich obszarów będziesz zdobywał wiedzę w trakcie nauki? Uczestnicząc w zajęciach zapoznasz się z podstawową wiedzą z zakresu rachunkowości zarządczej oraz finansowej. Oprócz tego nie będą Ci obce wiadomości dotyczące zamówień publicznych i zarządzania ryzykiem. Co jeszcze? Na zajęciach zostaną przedstawione najważniejsze zagadnienia koncentrujące się na zapoznaniu studentów z systemami zarządzania jakością, jak również z metodami pozwalającymi wykrywać oszustwa. Oprócz wyżej wspomnianych tematów, będziesz miał także możliwość prześledzenia procesu przeprowadzania audytu wewnętrznego oraz zapoznania się z mechanizmami występującymi w trakcie kontroli systemów informatycznych. Jak sam widzisz przygotowany program studiów obejmuje wiele specjalistycznych zajęć, dzięki czemu uzyskasz kompleksowe wiadomości z tego obszaru! Warto także wspomnieć, że uczestnicy oprócz dyplomu ukończenia studiów podyplomowych, otrzymują również certyfikat Koordynatora Kontroli Zarządczej.

Jeśli zależy Ci na uzyskaniu konkretnej dawki wiedzy, umiejętności oraz certyfikatów potwierdzających Twoje kompetencje to studia podyplomowe na kierunku Kontrola zarządcza w administracji publicznej spełnią Twoje oczekiwania. Zatem nie pomiń ich przy podejmowaniu decyzji odnośnie dodatkowego kształcenia!


Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Kontrolę zarządczą w administracji publicznej – studia podyplomowe


Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • znajomości zagadnień dotyczących rachunkowości finansowej oraz zarządczej
  • dysponowania wiadomościami dotyczącymi procedur prowadzenia zamówień publicznych
  • przeprowadzania audytów wewnętrznych
  • znajomości systemów zarządzania jakością
  • wykrywania oszustw oraz kradzieży

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Kontrola zarządcza w administracji publicznej – studia podyplomowe


Absolwent kierunku Kontrola zarządcza w administracji publicznej – studia podyplomowe znajdzie zatrudnienie w/jako:

  • pracownik instytucji administracji publicznej
  • koordynator kontroli zarządczej

STUDIA PODYPLOMOWE

 

Popularne miasta, które oferują studia na kierunku KONTROLA ZARZĄDCZA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – STUDIA PODYPLOMOWE

Zobacz inne kierunki Ekonomiczne i Administracyjne

Komentarze (0)