Lingwistyka praktyczna i copywriting

Lingwistyka praktyczna i copywriting

Lingwistyka praktyczna i copywriting studia - kierunek studiów

Studia na kierunku Lingwistyka praktyczna i copywriting są idealnym wyborem dla osób, które chcą zdobywać wiedzę poprzez praktyczne zajęcia, są kreatywne oraz pragną rozwijać swoje umiejętności pisania tekstów. Jeśli nie wybrałeś jeszcze dalszej drogi kształcenia, koniecznie przeczytaj poniższy opis!

Jakie zagadnienia obejmuje plan studiów? Uczęszczając na zajęcia będziesz miał możliwość zdobycia wiedzy z zakresu komunikacji, socjologii literatury oraz gramatyki języka polskiego. Dodatkowo w programie uwzględniono przedmioty, dzięki którym uzyskasz przydatne umiejętności związane z grafiką komputerową, jak również nie będą Ci obce wiadomości z obszaru analizy tekstu, stylistyki, etyki zawodowej oraz prawa. Czego jeszcze możesz się spodziewać? Jako student kierunku Lingwistyka praktyczna i copywriting będziesz miał możliwość zdobywania wiedzy z zakresu prowadzenia badań społecznych oraz poznasz problematykę psychologii zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatkowo możesz wybrać jeden z czterech modułów kształcenia: komunikacja publiczna, komunikacja międzykulturowa, copywriting i retoryka praktyczna oraz turystyka literacko-kulturowa. Oprócz zajęć teoretycznych, w trakcie nauki będziesz zobowiązany do odbywania praktyk, dzięki czemu już na studiach zdobędziesz cenne doświadczenie zawodowe!

Zastanawiasz się gdzie będziesz mógł pracować po ukończeniu studiów na kierunku Lingwistyka praktyczna i copywriting? Perspektywy zawodowe, jakie posiadają absolwenci, są naprawdę zróżnicowane i bogate. Po ukończeniu studiów nie powinieneś mieć trudności z podjęciem zatrudnienia w agencjach marketingowych, reklamowych oraz artystycznych. Inną alternatywą jest znalezienie pracy w różnego rodzaju instytucjach kultury oraz środków masowego przekazu. Gdzie jeszcze możesz starać się o miejsce pracy? Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś spróbował swoich sił w firmach szkoleniowych lub zajmujących się organizowaniem wszelkiego rodzaju eventów. Jak sam widzisz możliwości zawodowe są niezwykle szerokie, zatem bez trudu dopasujesz przyszłe stanowisko do swoich potrzeb. Jeśli uważasz, że odnajdziesz się na proponowanych miejscach pracy to koniecznie aplikuj na kierunek Lingwistyka praktyczna i copywriting!


Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Lingwistykę praktyczną i copywriting


Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • znajomości zagadnień dotyczących komunikacji społecznej oraz interpersonalnej
  • znajomości zasad funkcjonowania instytucji kulturalnych
  • dysponowania warsztatem pracy copywritera
  • analizowania tekstów internetowych, prasowych oraz literackich
  • wykorzystywania nowych technologii

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Lingwistyka praktyczna i copywriting


Absolwent kierunku Lingwistyka praktyczna i copywriting znajdzie zatrudnienie w/jako:

  • pracownik instytucji kulturalnych
  • pracownik wydawnictw
  • pracownik firm organizujących eventy
  • pracownik agencji reklamowych
  • pracownik agencji marketingowych
  • pracownik agencji artystycznych
  • pracownik mass mediów
  • pracownik firm szkoleniowych

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Żeby dostać się na studia na kierunek Lingwistyka praktyczna i copywriting, na większości uczelni przy rekrutacji brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne: język polski, język obcy nowożytny

 

 

Popularne miasta, które oferują studia na kierunku LINGWISTYKA PRAKTYCZNA I COPYWRITING

Gdzie studiować i jakie wymagania na kierunek Lingwistyka praktyczna i copywriting

LINGWISTYKA PRAKTYCZNA I COPYWRITING - Szkoły wyższe, uczelnie i wymagania

Zobacz inne kierunki Filologiczne

Komentarze (0)