Philips to globalna firma skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii medycznych i zdrowego stylu życia. Dzięki zaawansowanym technologiom oraz wieloletniemu doświadczeniu klinicznemu i konsumenckiemu, Philips oferuje zintegrowane rozwiązania umożliwiające osiąganie lepszych wyników w medycynie. Jesteśmy dumni, że każdego dnia możemy wspierać pacjentów w profilaktyce, szybszej i trafniejszej diagnozie, mniej inwazyjnym leczeniu, a także w poprawie jakości życia.
Miejsce: Łódź, łódzkie
Opis stanowiska
Job Description
We welcome you to a challenging, innovative environment with great opportunities for you to explore. We are looking for a motivated professional who would like to join our Centre of Excellence in Łódź.
The Central Price Management Team is the gatekeeper and operational administrator of the Price Management process who ensures that the entire process runs smoothly and timely, and if there are problems that arise in the process, the team facilitates the resolution of those issues. The team is also the administrator of Global Price Management tool.
Your responsibilities:
Wymagania
To succeed in this role, you should have the following skills and experience:
Oferujemy
In return, we offer you:
We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis. In particular: