Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Nowoczesny marketing to propozycja kształcenia, która wychodzi naprzeciw zmianom, jakie zachodzą w praktyce biznesowej i przestrzeni marketingu. Jej programem powinny zainteresować się osoby, które poważnie zastanawiają się nad funkcjonowaniem w międzynarodowym środowisku biznesowym i pozyskać liczne umiejętności, otwierające wiele drzwi do interesujących karier zawodowych.
Studenci Nowoczesnego marketingu zaznajamiają się między innymi z: zasadami planowania marketingowego, marketingiem międzynarodowym, handlem elektronicznym, marketingiem zrównoważonym, jak również zasadami negocjacji w otoczeniu wielokulturowym. Co najważniejsze, uczą się jak zaprojektować i zrealizować badanie rynkowe oraz dokonać analizy pozyskanych z niego danych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania, stworzyć strategię z zakresu produktu, ceny, dystrybucji, a także zaprojektować kampanię promocyjną z wykorzystaniem tradycyjnych i nowoczesnych mediów.
Absolwenci Nowoczesnego marketingu posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do pracy w: działach marketingu, działach promocji, firmach konsultingowych, agencjach reklamowych, agencjach marketingowych, agencjach public relations.