NOWOCZESNY MARKETING

NOWOCZESNY MARKETING

Nowoczesny marketing studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Nowoczesny marketing to propozycja kształcenia, która wychodzi naprzeciw zmianom, jakie zachodzą w praktyce biznesowej i przestrzeni marketingu. Jej programem powinny zainteresować się osoby, które poważnie zastanawiają się nad funkcjonowaniem w międzynarodowym środowisku biznesowym i pozyskać liczne umiejętności, otwierające wiele drzwi do interesujących karier zawodowych.

Studenci Nowoczesnego marketingu zaznajamiają się między innymi z: zasadami planowania marketingowego, marketingiem międzynarodowym, handlem elektronicznym, marketingiem zrównoważonym, jak również zasadami negocjacji w otoczeniu wielokulturowym. Co najważniejsze, uczą się jak zaprojektować i zrealizować badanie rynkowe oraz dokonać analizy pozyskanych z niego danych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania, stworzyć strategię z zakresu produktu, ceny, dystrybucji, a także zaprojektować kampanię promocyjną z wykorzystaniem tradycyjnych i nowoczesnych mediów.

Absolwenci Nowoczesnego marketingu posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do pracy w: działach marketingu, działach promocji, firmach konsultingowych, agencjach reklamowych, agencjach marketingowych, agencjach public relations.

 

Uczelnie, gdzie NOWOCZESNY MARKETING jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Komentarze (0)