Praca FP&A Projects & Systems Team Lead Warszawa, mazowieckie

Praca FP&A Projects & Systems Team Lead Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | FP&A Projects & Systems Team Lead

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Management of the Corporate Financial Planning and Analysis (FP&A) system (Global Performance Management (GPM)) for Finance. That includes ownership of all data and processes end – to – end
  • Management of the HQ FP&A system (TM1 based) for overheads, CAPEX and headcount. Supporting business partners in management reporting and analysis
  • Leading project deliverables for FP&A improvement projects (including requirements analysis, testing and change management)
  • Liaise with Corporate FP&A, Corporate Accounting and Global Functions team to ensure the system is performing correctly
  • Be a first point of contact for users and take responsibility for training users.
  • Ownership and maintenance of detailed GBS transactional documentation for the processes in scope as well as the regular update of SOP documentation
  • Ownership of the transition process from 2 locations
  • Actively building and developing good working relationships with key stakeholders
  • Participation in the design and execution of ways of working that support the GBS strategy
  • Team management

Wymagania

  • Have an University degree (Finance & Accounting, Economy, Management, MBA)
  • A professional qualification of ACCA, CPA, etc. is a plus.
  • Good system knowledge of SAP BW/BPC/Analysis and TM1 is a plus
  • At least 5 years of experience in financial / management reporting in a large multi-national organization
  • Experience in project and performance management preferred
  • Strong command of English Language (oral and written)
  • Ability to meet strict deadlines
  • Strive for professional development and be result oriented
  • Solid analytical and problem solving skills.
  • Experience in team management
  • Ability to lead and influence others
  • Being open minded, positive thinking and seeing the opportunities for changes.
  • Flexible attitude and quickly reacts and adapts to changing requirements. Self - starter

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)