Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce: Stary Gostków k. Łodzi, łódzkie

Opis stanowiska

  • zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta
  • realizacją procesów sprzedażowych i około sprzedażowych
  • obsługą zamówień, w tym wprowadzaniem do systemu SAP
  • kontrolą zgodności z obowiązującymi wytycznymi, procedurami oraz przepisami prawa
  • obsługą dokumentacji handlowej
  • obsługą reklamacji zgłaszanych przez klientów
  • zapewnieniem wsparcia i komunikację z działem sprzedaży i logistyki
  • bieżącą komunikacją z klientami odnośnie realizacji zamówień i dostaw
  • przygotowywaniem raportów dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych w oparciu o wewnętrzne procedury, politykę firmy oraz standardy

Wymagania

  • jesteś komunikatywny, otwarty i umiesz budować długotrwałe relacje z klientami
  • jesteś dokładny i cierpliwy, umiesz pracować w zmiennym środowisku
  • umiesz pracować w grupie
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
  • znasz pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • znasz system SAP, co będzie Twoim dodatkowym atutem

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia i bogaty pakiet benefitów
  • profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • możliwość pracy zdalnej
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze, w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje

Komentarze (0)