Praca Vendor Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Vendor Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Vendor Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Developing a network of vendors (including agencies and RPO providers) for specific types of hires across the globe 
  • Contributing to shaping of a global vendor strategy covering different types of hires depending on location and regional specifics 
  • Implementing and maintaining relationships with vendors globally, closely monitoring their performance and efficiency, addressing issues and mitigating risk
  • Managing vendor activities and maintaining both new and existing vendor relationships 
  • Accessing vendors’ products, inquiring about their services, negotiation of pricing and communicating any product or service-related concerns 
  • Identifying cost reduction and efficiency opportunities and contributing to the achievement of efficiency targets for specific regions 
  • Advising on tailored made solution for vendor strategy depending on hiring needs and changes in specific countries 
  • Establishing assessment standards of the approved vendor performance 
  • Organizing and tracking document flow between the Company and vendors 

Wymagania

  • Have an University Degree 
  • At least 8-10 years of relevant experience in contract management and vendor selection process (ideally gained within international environment with good understanding of recruitment industry across various locations) 
  • Fluency in English (written and spoken) 
  • Proven expertise in vendor relationship building, management, recruitment contract management 
  • Good knowledge of the Talent Attraction/Acquisition industry 
  • Excellent analytical, problem-solving and organizational skills 
  • Ability to handle multiple tasks with different deliverables and deadlines

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan 
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them 
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location 

Komentarze (0)