Staże Staż w Dziale Marketingu Strategicznego Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Marketingu Strategicznego Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Marketingu Strategicznego

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • wsparciem w projektach brandowych i tworzeniu procesów związanych z rozwojem portfolio w kategorii produktów nowatorskich
  • monitorowaniem oraz usprawnieniem procesów związanych z obsługą konsumencką dla produktów nowatorskich
  • obsługą zgłoszeń/reklamacji konsumenckich, kontrolą pracy agencji oraz przygotowywaniem raportów reklamacyjnych
  • analizą działań poszczególnych marek i trendów na rynku produktów innowacyjnych oraz przygotowywaniem rekomendacji na bazie wyciągniętych wniosków 
  • przygotowywaniem prezentacji i raportów związanych z realizowanymi projektami brandowymi
  • współpracą z krajowymi i zagranicznymi agencjami kreatywnymi
  • wsparciem managera w zarządzaniu budżetem oraz procesowaniu zamówień zakupowych

Wymagania

  • posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy nad projektami i śledzisz trendy panujące w marketingu i social mediach
  • cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem oraz dokładnością wychodzisz z inicjatywą i dobrze organizujesz swój czas pracy
  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
  • dobrze znasz programy z pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku
  • jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz
  • myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje

Oferujemy

  • płatny staż od początku listopada (6/12 miesięcy) 
  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
  • elastyczny czas pracy 
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje 
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 

Komentarze (0)