Staże Staż w Dziale Brand Marketingu Warszawa, mazowieckie

Staże Staż w Dziale Brand Marketingu Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Staż w Dziale Brand Marketingu

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

•    wspieraniem działań Brand Managerów w realizacji projektów długo- i krótko-terminowych
•    wspieraniem kampanii marketingowych: przygotowywaniem koncepcji kampanii, bieżącym koordynowaniem przydzielonych zadań, monitorowaniem przebiegu kampanii, przygotowaniem podsumowań bazujących na raportach
•    współpracą z zewnętrznymi dostawcami
•    przygotowywaniem ad-hoc prezentacji brandowych
•    wspieraniem działań związanych z rozwojem nowych produktów oraz kontaktem z konsumentami
•    wsparciem Brand Managerów w codziennych działaniach operacyjnych (m.in. zarządzaniu budżetem czy procesowaniu zamówień zakupowych). 
•    przygotowaniem raportów związanych z sytuacją rynkową na podstawie danych z raportów sprzedażowych – wyciąganiem wniosków oraz rekomendowaniem nowych rozwiązań

Wymagania

•    wykazujesz się własną inicjatywą
•    jesteś dyspozycyjny/-na minimum 30 godzin tygodniowo
•    wyróżnia Cię kreatywność, dynamizm oraz niezależność w działaniu, a także dobra organizacja pracy i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
•    jesteś komunikatywny/-na i potrafisz pracować w zespole
•    bardzo dobrze znasz programy pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
•    bardzo dobrze znasz język angielski
•    posiadasz wcześniejsze doświadczenia w obszarze marketingu w postaci praktyk lub działalności w organizacjach studenckich – będzie to Twój dodatkowy atut

Oferujemy

•    płatny, 6/12 miesięczny staż u pracodawcy nr 1 w Polsce wg rankingu Top Employers
•    przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmować podczas stażu i z kim będziesz pracować
•    elastyczność w zakresie godzin pracy, które dopasujesz do swoich zajęć
•    pracę z fajnymi ludźmi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje
•    możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych i odpowiedzialnych projektów
•    nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji (kilka kroków od Placu Zawiszy), ale na razie wszyscy pracujemy zdalnie!
•    pracę w języku polskim i angielskim oraz wymianę doświadczeń z kolegami i koleżankami z zagranicy

Komentarze (0)