Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska
• wspieraniem działań Brand Managerów w realizacji projektów długo- i krótko-terminowych
• wspieraniem kampanii marketingowych: przygotowywaniem koncepcji kampanii, bieżącym koordynowaniem przydzielonych zadań, monitorowaniem przebiegu kampanii, przygotowaniem podsumowań bazujących na raportach
• współpracą z zewnętrznymi dostawcami
• przygotowywaniem ad-hoc prezentacji brandowych
• wspieraniem działań związanych z rozwojem nowych produktów oraz kontaktem z konsumentami
• wsparciem Brand Managerów w codziennych działaniach operacyjnych (m.in. zarządzaniu budżetem czy procesowaniu zamówień zakupowych).
• przygotowaniem raportów związanych z sytuacją rynkową na podstawie danych z raportów sprzedażowych – wyciąganiem wniosków oraz rekomendowaniem nowych rozwiązań
Wymagania
• wykazujesz się własną inicjatywą
• jesteś dyspozycyjny/-na minimum 30 godzin tygodniowo
• wyróżnia Cię kreatywność, dynamizm oraz niezależność w działaniu, a także dobra organizacja pracy i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
• jesteś komunikatywny/-na i potrafisz pracować w zespole
• bardzo dobrze znasz programy pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
• bardzo dobrze znasz język angielski
• posiadasz wcześniejsze doświadczenia w obszarze marketingu w postaci praktyk lub działalności w organizacjach studenckich – będzie to Twój dodatkowy atut
Oferujemy
• płatny, 6/12 miesięczny staż u pracodawcy nr 1 w Polsce wg rankingu Top Employers
• przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmować podczas stażu i z kim będziesz pracować
• elastyczność w zakresie godzin pracy, które dopasujesz do swoich zajęć
• pracę z fajnymi ludźmi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje
• możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych i odpowiedzialnych projektów
• nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji (kilka kroków od Placu Zawiszy), ale na razie wszyscy pracujemy zdalnie!
• pracę w języku polskim i angielskim oraz wymianę doświadczeń z kolegami i koleżankami z zagranicy