Praca Specjalista ds. marketingu e-commerce Kraków, małopolskie

Praca Specjalista ds. marketingu e-commerce Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Specjalista ds. marketingu e-commerce

Miejsce: Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

  • Udział w opracowaniu strategii komunikacji, planowaniu i realizacji kampanii contentowych i digitalowych związanych z promocją poszczególnych produktów
  • Tworzenie treści na strony www przy wsparciu produkt menedżerów 
  • Organizacja spotkań z klientami Comarch i partnerami biznesowymi Comarch (odpowiedzialnymi za wdrożenia e-sklepu)
  • Przygotowanie kosztorysów i rozliczanie budżetów oraz badanie efektywności wykonywanych działań
  • Analiza konkurencji na poziomie wyróżników i komunikacji marketingowej
  • Przygotowywanie materiałów produktowych (video, ulotki, inne) – we współpracy ze specjalistami dziedzinowymi
  • Budowa oraz poszerzanie świadomości rozwiązań Comarch e-Commerce wśród obecnych i potencjalnych klientów

Wymagania

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych związanych z promocją rozwiązań Comarch e-Commerce. Jeśli masz doświadczenie w marketingu, znasz rynek e-commerce, a jednocześnie szukasz nowych możliwości rozwoju – zapraszamy do zespołu marketingu Comarch ERP. Sprawdź naszą ofertę i aplikuj!

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji działań marketingowych w obszarze e-commerce (promocja produktów SaaS dla e-commerce lub promocja i rozwój sklepu internetowego B2C)
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań promocyjnych w Internecie
  • Znajomość:
  • zasad marketing automation w e-commerce i optymalizacji konwersji
  • przynajmniej jednej platformy typu: Shoper, SOTE, RedCart, Shoplo, PrestaShop, WooCommerce, IAI Shop, osCommerce, Magento lub podobnej
  • narzędzi MS Word, Excel, PowerPoint
  • Umiejętność analityczne oraz szybkiego wyciągania wniosków
  • Aktywne zainteresowanie marketingiem / reklamą
  • Mile widziane doświadczenie z obszaru frontendu, user experience, segmentacji ruchu lub w pracy w CMS

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Inspirujące zadania w ramach współpracy z doświadczonym zespołem programistycznym
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach

Komentarze (0)