Praca Global Investment Projects Specialist (Logistics) Warszawa, mazowieckie

Praca Global Investment Projects Specialist (Logistics) Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Global Investment Projects Specialist (Logistics)

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Support global asset-related projects from the point of planning & approval to the final implementation
  • Assist in preparing information to evaluate best options for equipment transfers with/without investment
  • Collect quotations from supplier, create PR, support contract management, communicate to suppliers, preparation of shipping documents, arrange physical shipments, track related payments and invoicing processes, support I/C asset transfers
  • Provide support for global investment initiatives related to surplus asset handling and business startup transactions
  • Plan, control and arrange physical shipments
  • Communicate updates to all involved parties in order to guarantee reliable plans
  • Assist in controlling, coordinating and handling of Global Surplus Equipment

Wymagania

  • Have an University/Collage Degree in business administration, industrial engineering or a commercial apprenticeship
  • Minimum 2 years of experience in either controlling, project management or logistics
  • Fluency in English (both written and spoken); knowledge of Russian or German is an asset
  • Profound knowledge of all MS Office tools and basic knowledge of SAP

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)