Praca Analityk Biznesowy Warszawa, mazowieckie

Praca Analityk Biznesowy Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Analityk Biznesowy

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • analiza danych i dostarczanie rekomendacji oraz odpowiednich rozwiązań, w celu usprawnienia działań działu Commercial Planning/Sales w obszarach handlu tradycyjnego, hurtowego oraz kluczowych klientów.
  • wsparcie kierowników w procesie decyzyjnym oraz tworzeniu efektywnej komunikacji i projektowaniu działań zgodnie z dostępnym budżetem i potrzebami rynkowymi.
  • tworzenie modeli biznesowych służących do segmentowania punktów sprzedaży na Polskim rynku, wspierających rozwój kanałów handlowych w obszarach dystrybucji produktów JTI, wysokości sprzedaży, wymaganych inwestycji.
  • opracowywanie koncepcji, wyznaczanie i rozliczanie zadań sprzedażowych we wszystkich kanałach handlowych, rekomendacja zmian.
  • odpowiada za opracowanie i egzekucję procesów/procedur/przepływów informacji biznesowych dotyczących danych, rozliczeń, kwestii budżetowych.
  • współzarządzanie danymi w istniejących systemach i bazach danych (m.in. TME i bazy serwerów SQL).
  • rekomenduje usprawnienia w zakresie metod zarządzania danymi wewnętrznymi. Uczestnictwo w procesach dotyczących bazy danych zewnętrznych (np. SAP; dane hurtowni) i ich ładowaniu do różnych platform (TME, JTI GO, Nexus). Dbanie o jakość danych oraz procesy związane z dostępem do nich.

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • masz co najmniej 3-4 lata doświadczenia w analizie danych biznesowych w firmie FMCG
  • potrafisz udzielać analizować dane, wyciągać wnioski I w jasny sposób przekazywać rekomendacje biznesowe
  • znasz język polski i angielski w stopniu płynnym
  • biegle posługujesz się MS Excel, SQL, mile widziana znajomość PowerBI
  • posiadasz zdolności komunikacyjne
  • cechujesz się rzetelnością i dokładnością w wykonywaniu powierzanych zadań
  • umiesz podejmować samodzielnie decyzje i rozwiązywać problemy
  • posiadasz dyplom wyższej uczelni

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i bogaty pakiet benefitów
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze*, w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje

*w czasie pandemii pracujemy w trybie zdalnym.

Komentarze (0)