Praca Inżynier Utrzymania Ruchu (Fabryka Pralek) Łódź, łódzkie

Praca Inżynier Utrzymania Ruchu (Fabryka Pralek) Łódź, łódzkie

BSH profil

Witamy u najbardziej innowacyjnego producenta sprzętu gospodarstwa domowego, witamy w naszym zespole!
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 13 milionów euro w 2016 roku, zatrudniamy ponad 60.000 pracowników i posiadamy ponad 40 fabryk na całym świecie. Produkty naszych marek spełniają oczekiwania wymagających klientów poprzez nowoczesną technologię, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.

Zadbaj o swój rozwój - dołącz do nas!

Firma: BSH | Inżynier Utrzymania Ruchu (Fabryka Pralek)

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

  • Realizacja zaopatrzenie obszaru w części zamienne (zamawianie części zamiennych z wykorzystaniem modułu SAP PM/WM wg. zgłoszeń wewnętrznych oraz raportów stanów minimalnych magazynu)
  • Nadzorowanie procesu zakupu części zamiennych, przyjęcia towaru w obszar przyjęć części zamiennych oraz wprowadzenie części do magazynu po skompletowaniu dokumentów (PZ, faktury)
  • Zamawianie usług i zakupy inwestycyjne dla potrzeb działu (realizacja i nadzorowanie procesu zakupu wg. zgłoszeń wewnętrznych z wykorzystaniem modułu SAP WM)
  • Ocena dostawców części zamiennych i usług, (wdrażanie działań korygujących w zakresie optymalizacji procesu współpracy z dostawcami, wdrażanie nowych dostawców)
  • Nadzorowanie magazynu części zamiennych (analiza wartości magazynu i ruchów materiałowych, raportowanie wyników, inwentaryzacje sprawdzające, wyjaśnianie różnic inwentaryzacyjnych)
  • Kontakt z dostawcami części zamiennych, usług i zakupów inwestycyjnych dla prawidłowego przebiegu procesu zakupu
  • Udział w procesach inwestycyjnych
  • Optymalizacja procesów dotyczących przepływu części zamiennych od dostawcy do fabryki (od złożenia zamówienia do zdjęcia ze stanu SAP części zużytej: zakup, wprowadzenie do magazynu, wydanie, stany magazynowe, inwentaryzacja)
  • Opracowywanie i nadzorowanie dokumentacji ZSJ w ramach zadań sekcji
  • Monitorowanie i analiza kosztów usług firm zewnętrznych

Wymagania

  • Wykształcenie techniczne inżynierskie z kierunku Mechanika/Zarządzanie i Inżynieria Produkcji/Logistyka/Organizacja i Zarządzanie
  • Minimum 2 lat doświadczenia w firmie produkcyjnej
  • Podstawowy  zakres wiedzy z zakresu budowy maszyn i mechatroniki, a także w zakresie gospodarki magazynowej z elementami projektowania i zagospodarowania magazynów
  • Podstawowy zakres wiedzy w zakresie zarządzania zakupami w procesie zaopatrzenia
  • Znajomość SAP w zakresie modułu PM/WM
  • Język angielski na poziomie zaawansowanym, język niemiecki na poziomie  komunikatywnym.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet benefitów, w tym m.in. Karta Lunch Pass (190 zł/m-c), prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia grupowe;
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwość rozwoju oraz realny wpływ na działania firmy;
  • Elastyczne godziny pracy (od 7-10 do 15-18);
  • Przyjazne środowisko pracy i kultura organizacyjna oparta na wartościach.

Komentarze (0)