Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie potencjałem społecznym w organizacji to propozycja kształcenia, dzięki której można zapoznać się z problemami związanymi z prowadzeniem funkcji menedżerskiej i funkcjonowaniem działów zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji. Oznacza to, że studenci zdobywają wiedzę z zakresu zarządzania potencjałem społecznym, zarządzania konfliktem i stresem w organizacji, komunikacji interpersonalnej, metod i technik rekrutacji oraz motywowania pracowników.
Studenci Zarządzania potencjałem społecznym w organizacji zdobywają gruntowną wiedzę, ale oprócz tego rozwijają jasno określone umiejętności. O jakie umiejętności chodzi? Między innymi w zakresie: prowadzenia szkoleń pracowników, prowadzenia działań z obszaru public relations, tworzenia systemów oceny pracowniczej, planowania ścieżek rozwoju kariery zawodowej pracowników, zarządzania kapitałem relacyjnym, komunikacji społecznej oraz budowy pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci Zarządzania potencjałem społecznym w organizacji posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować w działach personalnych, jednostkach administracji publicznej, firmach konsultingowych oraz organizacjach trzeciego sektora.