Praca Global Headcount Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Global Headcount Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Headcount Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

  • The primary objective is to manage the headcount planning and reporting processes for Verticalized/Global Functions and WWDF in both HQ and across the business.
  • The position has the following main objectives:
  1. Co-ordinate headcount planning for Verticalized, Global Functions, and WWDF
  2. Act as a single point of contact for P&C and Finance on headcount matters
  3. Contribute to Orchestra project delivery as a subject expert (project team member)

What will you do - Responsibilities:
1.    HC Planning for Verticalized, Global Functions, WWDF, and Geneva HQ HC/FTE.

  • Support the planning process linked to Permanent and Temporary Headcount.
  • Main responsibilities through various planning exercises are the following: 
  • Provide support to P&C and Finance employees involved in the HC planning activity
  • Consolidate planning and prepare the necessary analysis
  • Preparation and submission of ASP Functional HC template
  • FTE/cost planning for Transformation impacted positions
  • Provide support for S&F cost planning as required

2.    HC Reporting for Verticalized, Global Functions, WWDF, and Geneva HQ HC/FTE

  • Lead the reporting process linked to Permanent and Temporary Headcount. 
  • Main responsibilities through various reporting exercises are the following: 
  • Preparation of variance analysis of actuals vs. previous month and planned HC
  • Explanation of variances by drivers
  • Vacant position actual reporting and vs. plan
  • Transformation impacted position reporting

Wymagania

Who are we looking for - Requirements:

  • University degree or equivalent education and experience.        
  • 1-2 years relevant experience in a multinational organization.
  • Very strong Excel skills required.
  • Knowledge of workforce planning/controlling/reporting processes desirable.    
  • Experience within Finance related field advantageous.
  • Fluent in English (written and oral).
  • Strong analytical skills and also strong customer orientation/interpersonal skills, pro-active, a strong sense of urgency, autonomous but good team-oriented skills required, structured, well-organized, strong attention to detail.

Informacje dodatkowe

What are the next steps – Recruitment process: 
Thank you very much for your interest in the role. You are welcome to apply.
We will make sure every candidate will receive a reply within 2 weeks after the application
deadline.

Komentarze (0)