Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać szczegółową i praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania różnymi jednostkami organizacyjnymi, bez względu na rodzaj działalności, formę organizacyjno- prawną i formę własności oraz wielkość. Kluczowe jest nabycie umiejętności, umożliwiających sprawne prowadzenie przedsiębiorstwa oraz kierowanie jednostkami organizacyjnymi sektora publicznego.
Studenci Zarządzania w biznesie i sektorze publicznym zaznajamiają się z metodami organizacji i zarządzania, zasadami zarządzania strategicznego, narzędziami usprawniania organizacji, narzędziami działań marketingowych, a także zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem zmianą, zarządzaniem jakością, zarządzaniem projektami oraz zasadami prowadzenia negocjacji.
Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie w przedsiębiorstwach produkcyjnych, przedsiębiorstwach handlowych i usługowych, jak również w podmiotach sektora publicznego.