Praca Trade Marketing Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Trade Marketing Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Trade Marketing Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • planowaniem i prowadzeniem projektów marketingowo-sprzedażowych
  • przygotowaniem narzędzi wspierających budowanie dystrybucji i zwiększeniem odsprzedaży produktów
  • przygotowaniem i prezentacją informacji dla Działu Sprzedaży
  • przygotowaniem podsumowań prowadzonych akcji, jak również wyciąganiem wniosków i przedstawianiem rekomendacji dalszych usprawnień
  • planowaniem i kontrolą powierzonego budżetu
  • logistyką i obsługą przygotowanych narzędzi marketingowych
  • współpracą z agencjami reklamowymi oraz działami wewnętrznymi firmy (sprzedaży, analiz biznesowych oraz zakupów)

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane Ekonomia / Zarządzanie / Marketing lub pokrewne
  • Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie FMCG min. 2 lata
  • Doświadczenie w dziale sprzedaży będzie dodatkowym atutem
  • Znasz język angielski na poziomie co najmniej B2
  • Znasz język polskiego na poziomie biegłym
  • Umiesz szybko się uczyć, wyciągać wniosków i łączyć fakty
  • Jesteś elastyczny/a w działaniu oraz otwarty/a na dynamiczne środowisko pracy
  • Posiadasz zdolności komunikacyjne i umiesz pracować w grupie
  • Jesteś kreatywny/a, dokładny/a oraz podejmujesz inicjatywę w działaniu
  • Potrafisz analizować i interpretować dane sprzedażowe i finansowe
  • Znasz biegle pakiet MS Office, w tym MS Excel (tabele przestawne, V-look up) oraz PowerPoint

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i bogaty pakiet benefitów
  • Profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
  • Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • Pracę w języku angielskim, w tym wymianę doświadczeń z kolegami i koleżankami spoza Polski
  • Elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach 

Komentarze (0)