Praca HR Project Support Manager Warszawa, mazowieckie

Praca HR Project Support Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | HR Project Support Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

This position exists to support the Agile P&C team in the HQ in Geneva with a range of projects and initiatives across a variety of sub-functional areas including Rewards, Diversity & Inclusion and Talent Management. The main objectives of this role are: support the roll out of global P&C initiatives through change and communications activities, coordinate recurring activities across locations by acting as
a single point of contact in the delivery of global initiatives, coordinate digital events such as webinars and award ceremonies.

What will you do - Responsibilities:

  • Support corporate P&C with a variety of projects and initiatives in different sub-functional areas such as Rewards, Diversity & Inclusion and Talent Management. Includes the end to end roll out of global P&C solutions across locations
  • Support corporate P&C by coordinating recurring activities across locations (markets and factories) and acting as a single point of contact for various initiatives: change and communications, progress monitoring and follow-up to ensure changes are implemented properly, escalating technical issues related to platforms and solutions
  • Act as HQ and VF liaison for other recurring corporate P&C initiatives such as Employee Engagement Survey (EES), Top Employer etc.
  • Establish templates and guidelines for reporting in order to help gather, consolidate, analyze and then convey data to various stakeholders
  • Coordinate team events (both digitally and in person) such as trainings, workshops, webinars and award ceremonies from participant invitations, tracking, testing with IT and external providers to content creation and communication
  • Manage relationships with vendors and agencies

Wymagania

  • You have a University Degree
  • 1-2 years of relevant experience in a multinational organization is a must
  • Knowledge of and experience with project support/coordination in an international environment
  • Fluent in English (written and oral)
  • Strong analytical skills
  • Strong customer orientation/interpersonal skills
  • Pro-active, strong sense of urgency
  • Autonomous with good team orientation
  • Structured and well-organized
  • Strong attention to details and excellent communication skills
  • Agile / Project Management exposure is a strong asset

Komentarze (0)