Praca Personnel Administration & Payroll Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Personnel Administration & Payroll Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Personnel Administration & Payroll Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Responsible for month-end close activities: data delivery for payroll provider, payroll list verification, payroll data controls
  • Base personnel administration duties: verification /correction /entering data, social insurance related documents verification, payroll related correspondence service
  • Booking of all payroll transactions in general ledger for dedicated entity
  • Manage workflow to ensure all payroll transactions are processed accurately and timely
  • Controlling the payment of bills, settlements and related invoices
  • Providing necessary reports
  • Serving as support to management and staff
  • Act as a local first point of contact for all payroll queries
  • Assisting with any other administrative tasks as and when they arise

Wymagania

  • Higher education (preferably in Economy, Business administration, HR)
  • Very good command of English
  • Excellent knowledge of Labour Law and payroll related regulation (social security benefits, personal income tax etc.)
  • Experience in working in a similar position minimum 2 years
  • Knowledge of the MS Office package, HR and payroll programs (preferably SAP, Enova)
  • Accuracy and maturity in the performance of duties
  • Effective communications skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Informacje dodatkowe

This is a great opportunity to be a part of exciting project and drive transformation in the Company to ensure that internal customers around the world are getting the Best-in-class level of service.

Komentarze (0)