Praca Employee Lifecycle Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Employee Lifecycle Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Employee Lifecycle Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

The P&C Manager responsibility will be to oversee and manage the entire portfolio of personal administration processes:
- Organizational Data Management: Maintenance of org structure in SAP in accordance with corporate guidelines and instructions from local and Regional/Functional People and Culture Teams, Managers, Clients.

Main Areas of Responsibility:

  • To ensure that all migrated People & Culture processes are aligned with defined KPIs and client expectations. To monitor and be responsible for local legislation changes based on the local market requirements;  
  • Partner with local People and Culture department in order to  shape and document consistent and efficient core services delivery;
  • Identify opportunities to improve all in scope OM & PA processes and activities - via process elimination, standardization, simplification and automation;
  • Manage ongoing work allocation, performance management and people development to ensure the reliability of day to day operations;
  • Manage the team to ensure  the high level of engagement and professional skills.  

Wymagania

You as a professional:

  • Experience in P&C processes migration, transfer from local countries to GBS;
  • P&C tools/systems experience such as ServiceNow, SAP (HCM), SuccessFactors highly beneficial;
  • University degree;
  • At least 5 years of experience in a multinational organization, preferably with 2-3 years of managerial experience in a Shared Service environment.
  • Fluent written and spoken Polish and English, other languages would be an asset;
  • Strong People Management skills;
  • Good understanding of legal regulations related with personal administration;
  • Customer Service and Cross-Cultural Sensitivity. Lean/ 6-Sigma methodology practice preferred.

You as a person:

  • Dynamic self-starter;
  • Value leading, and working in a team where curiosity, high quality standards, positive energy, openness and trust is a key;
  • Embrace diversity and inclusion by being respectful of diverse perspectives and by promoting a true culture of collaboration and innovation;
  • Capable to communicate openly within and across different teams/geographies and build great working relationships with customers;
  • Are willing to empower team members to take initiative and to be proactive in seeking solutions.

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders;
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location.

Komentarze (0)