Praca Konsultant ds. obsługi klienta z językiem francuskim (Service Desk EDI) Kraków, małopolskie

Praca Konsultant ds. obsługi klienta z językiem francuskim (Service Desk EDI) Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant ds. obsługi klienta z językiem francuskim (Service Desk EDI)

Miejsce: Kraków, małopolskie

Nr ref. KDOKF/U

Opis stanowiska

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat lub inżynier, ew. ostatnie lata studiów)
  • Znajomość języka francuskiego w stopniu zaawansowanym (min. B2)
  • Język angielski na poziomie co najmniej B2
  • Umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail)
  • Komunikatywność oraz dobra dykcja
  • Sumienność, skrupulatność i odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia

Wymagania

TWOJE ZADANIA

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych
  • Komunikacja mailowa i telefoniczna
  • Udział w procesie podłączeń firm do platformy Comarch EDI (koordynacja poszczególnych podłączeń, wsparcie)
  • Bieżąca pomoc i szkolenia klientów w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
  • Identyfikacja i rejestracja zgłoszeń w systemach zgłoszeniowych (kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie z wytycznymi)
  • Zarządzanie zgłoszeniami oraz incydentami zgodnie ze światowymi standardami IT
  • Aktywna współpraca z pracownikami innych działów

Oferujemy

DLA CIEBIE

  • Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
  • Współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka

Informacje dodatkowe

Do Twoich zadań na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta będzie należeć wsparcie techniczne i merytoryczne, obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych, a także czynne uczestnictwo w procesie wdrażania naszych systemów. Poszukujemy osób komunikatywnych z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego oraz języka francuskiego.

Forma kontaktu

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikowania przez formularz na stronie: https://kariera.comarch.pl/praca/konsultant-ds-obslugi-klienta-z-jezykiem-francuskim-service-desk-edi/

Komentarze (0)