Praca Digital Sales Solution Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Digital Sales Solution Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Digital Sales Solution Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

This is a challenging opportunity to create, manage and develop JTI digital ecosystem and business application focusing on internal and external clients (commercial customers). We look for a person interested in new solutions to further support CRM development & BI systems and other supporting tools according to market changes and business needs. The major objective behind the position is to ensure commercial operational efficiency and the constant search for new improving solutions.

What will you do - Responsibilities:

  • You will be responsible for managing a development and operation of digital ecosystem (i.a. online platform for retailers, picture recognition features, etc.) that support JTI’s operational efficiency in order to grow sales and share of market.
  • You will manage continuous improvement of CRM, Business Intelligence and other automated processes & tools in order to deliver high quality data for making business decisions.
  • You will closely cooperate with Sales functions and will be advising on activities planning for field sales force (e.g. workload, route and territories planning)
  • You will be a local lead for implementing global IT solutions & improvements along with relevant policies, procedures, control systems, trainings and communication to relevant parties.
  • You will also be closely liaising with IT department to ensure systems stability and maintenance of back office warehouse data connected with: SAP, online platforms, SQL databases and data flows.
  • You will be managing the team of 6 people taking care of their motivation, development and well-being.

Wymagania

  • MA University degree
  • At least 3 years of work experience in the environment of CRM systems, data bases and business applications (SQL, Python, VBA, Flow)
  • At least 2 years of experience as team leader (manager) in a FMCG / IT company.
  • Business acumen and problem-solving skills
  • Hands-on experience in project management
  • Team player with great interpersonal and communication skills
  • Ability to deal with changes effectively
  • Knowledge of latest digital / technological trends
  • Advanced knowledge of MS Office
  • Polish & English fluency
  • Experience in working in agile teams will be an additional advantage

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan, 
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • flexible working conditions (flexi working hours, home office possibilities)
  • modern office in a convenient location

Komentarze (0)