Praca P&C ELC Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca P&C ELC Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | P&C ELC Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems and handling of non-standards requests
  • Preparation of contractual agreements and letters in accordance with established templates and modification of the templates if needed – in cooperation with local People and Culture Team
  • Addressing all employee data related queries, updating employee data accordingly (bank details updates, personal data updates etc.)
  • If needed – creation of new standards for new requests in cooperation with Power Users
  • Providing standard and complex administrative services
  • Performing necessary data quality controls and filling of the supporting documents
  • Providing standard and complex reports upon request
  • Identification of opportunities to standardize and improve in-scope processes

Wymagania

  • You have an University Degree (Bachelor or Master)
  • 1-2 years of experience in multinational organization in a similar role
  • Experience with SAP HR and in an administrative role is an asset
  • Knowledge of HR processes
  • Knowledge of HR data maintenance systems
  • Data analysis skills
  • Fluency in English (written and spoken); Swedish, French, Spanish, Danish and Dutch will be an asset
  • Proactive attitude
  • Attention to details
  • Knowledge of SAP is an asset

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)