Praca People and Culture Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca People and Culture Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | People and Culture Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Coordinating of local Compensation and Benefits processes
  • Support to Compensation and Benefits internal rules and regulations
  • Ensuring GBS Warsaw organization is built in the full alignment with agreed timelines and guidance has up-to-date structure
  • Taking part in building a culture of recognition and programs related to employee engagement
  • External and internal HR Reporting (JSOX reports, HR & Regional Washboards, Statistic reports, Headcount)
  • Building GBS organization and updating structures
  • Preparing, distributing and supporting employees with any quarries related to local Compensation and Benefits policies and procedures
  • Providing support in pension program (PEE, PPO) promotion and realization
  • Participating in external and internal labor market and compensation surveys, providing summaries and analysis of market and GBS data
  • Facilitating and giving support to GBS Reward Manager during Positions Evaluation process and annual Compensation and Benefits processes
  • Analyzing different components of the remuneration scheme in the organizations and preparing reporting about internal equity and external competitiveness
  • Implementing motivation programs, taking part in organizing events, educating manager od Compensation and Benefits basics

Wymagania

  • You have an University Degree (Psychology, Economics, Finance is preferable)
  • At least 2 years of experience with Compensation & Benefits or HR analytics of multinational company
  • Fluency in Polish and English (written and spoken)
  • Proficient Microsoft Office skills (Excel, Word, PowerPoint)
  • Knowledge of SAP HR is advantage

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)