Praca Accounts Payable with Portuguese Warszawa, mazowieckie

Praca Accounts Payable with Portuguese Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Accounts Payable with Portuguese

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose: 
As an Accounts Payable Specialist you will be responsible for the Brazilian market. 

What will you do - Responsibilities: 

  • Process high volumes of vendor documents into SAP system in line with Policies and Procedures;
  • Challenge non-compliant documents which impact timely payments whilst still meeting KPI's and SLA's set;
  • Organize own workload to meet daily targets and work very closely with the immediate and wider Accounts Payable team;
  • End-to-end understanding of AP process and all JSOX and compliance controls;
  • Providing quality customer service by working  closely with internal colleagues;
  • Finding solutions and identify opportunities for process improvements;
  • Supporting manager with regular review of the documentation.

Wymagania

  • Have an University degree;
  • Strong command of English and Portuguese Languages (oral and written);
  • Accounting qualification (completed or WIP) is a plus;
  • Ability to process high volumes with high accuracy to tight/moving deadlines;
  • Experience in a Shared Services Centers is a plus;
  • Understanding of AP department end to end processes and JSOX and compliance controls are a plus;
  • Proficient Microsoft Excel skills;
  • Knowledge of SAP is a plus.

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders;
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location;

Informacje dodatkowe

Thank you very much for your interest in the role. You are welcome to apply. 

We will make sure every candidate will receive a reply within 2 weeks after the application deadline. 

Komentarze (0)