Praca People and Culture Manager Global IT Warszawa, mazowieckie

Praca People and Culture Manager Global IT Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | People and Culture Manager Global IT

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose: 

The position exists to provide a dedicated full cycle of People &Culture support for the international Global IT team based in the Warsaw office due to the strategic importance of the Warsaw hub and continuous growth. The scope includes staffing & relocation support, Training & Development support, employee relations & Compensation & Benefits support in partnership with the People& Culture Agile Team, based in Geneva, as well as with local People &Culture.

What will you do - Responsibilities: 

  • Organize & manage full-cycle recruitment processes for open positions within the Global IT structure.
  • Support employees with organizing talent & development activities, provide support in assessing the effectiveness of training programs as well as knowledge retention and new skills deployment at a workplace.
  • Manage and monitor training budget spend with the help of local Finance & PPO team.
  • Manage relocation process for internal transfers both in and out of Warsaw hub.
  • Provide support to annual HR cycle in line with corporate agenda and local practices (that will include among others: annual salary review, performance appraisal, mid-year reviews, etc).
  • Provide support in succession planning & talent review activities.
  • Ensure personnel records are handled professionally and in line with local legislation.
  • Collect, monitor, and analyze HR data (e.g. turnover, retention).
  • Design and implement Employer Branding solutions dedicated for IT labor market.
  • Propose and drive projects directed to the international community in line with global JTI P&C strategy (e.g. Diversity & Inclusion)
  • On occasional basis: support the local HR team in various HR projects (e.g. Top Employers, Employer Branding activities).

Wymagania

  • University degree (Economy, Business Administration, HR).
  • Min. 2 years of relevant HR generalist's experience in a multinational or IT/software company in the areas of recruitment, training, personnel administration.
  • Fluent English (used on a daily basis).
  • Advanced MS Office literacy (MS Excel, MS PowerPoint).
  • Solid Project Management & organization skills.
  • Knowledge of the IT labor market would be a strong advantage.

Informacje dodatkowe

Thank you very much for your interest in the role. You are welcome to apply. 

We will make sure every candidate will receive a reply within 2 weeks after the application deadline. 

 

Komentarze (0)