Praca Cyber Security Delivery Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Cyber Security Delivery Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Cyber Security Delivery Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose: 
This position exists to ensure consistent delivery of cyber security services.
The Cyber Security Service Delivery function delivers high quality, cost-effective 24x7 outsourced security services within the scope of the global JTI infrastructure and application landscape.
The incumbent is responsible for the delivery and implementation of the outsourced services based on the contract agreement and aligned with the pricing framework to ensure optimal quality, efficient & ongoing operations, and must maintain a close partnership with the other cyber security teams as well as the Data Centre and Network Delivery teams and the Global Service Desk.

What will you do - Responsibilities: 

  • Actively manage and monitor outsourced services and operations to ensure quality and efficiency of day-to-day operations and achievement of business objectives and projects deadlines.
  • Validate SLA reports and ensure proper visibility on the SLA reporting to interested parties and escalate deviations to the data center service delivery lead.
  • Ensure that that the service provider’s improvement plans are implemented according to JTI expectations.
  • Drive service provider to continuously meet and exceed JTI's expectations, and constantly aim to improve quality and efficiency of services delivered.
  • Strive for maximum effectiveness of all activities, minimizing efforts and budget and maximizing automation.
  • Manage critical situations or major incident escalations related to cyber security with internal IT teams and external vendors.
  • Maintain and ensure good relationships between internal customers and the providers.
  • Continuously look for areas of improvement in operations in order to streamline them, make them more efficient and cost-effective.
  • Manage the provision of the outsourced cyber security services within budget, and track/challenge costs.
  • Manage and validate costs of services, ensure timely & accurate billing, validate inventories regularly, and cost of additional projects and changes delivered out of hours/main contract.
  • Participate in budget cycles (ASP & LE), providing input and forecast numbers for volume changes.

Wymagania

  • University degree in Computer Engineering, Information Systems, or related field or relevant experience
  • 5+ years of experience in Information Technology, with particular focus on Service Delivery, Governance and Cyber Security
  • Fluent English written and spoken
  • Cyber security management and support in a global environment
  • Strong communication & project management skills
  • Risk management and crisis management skills
  • Technical knowledge of Insights or Splunk would be a strong asset

Informacje dodatkowe

Thank you very much for your interest in the role. You are welcome to apply. 
We will make sure every candidate will receive a reply within 3 weeks after the application deadline.

Komentarze (0)