BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY - EMPLOYER BRANDING - STUDIA PODYPLOMOWE

BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY - EMPLOYER BRANDING - STUDIA PODYPLOMOWE

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
        Typ uczelni
          Więcej filtrów
          Poziom studiów
            Forma studiów
              Czas trwania

                Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

                Budowanie wizerunku pracodawcy - employer branding - studia podyplomowe

                Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

                Studia przeznaczone są przede wszystkim dla pracowników działów HR, PR czy marketingu oraz wszystkich zainteresowanych zdobyciem kompetencji w zakresie employer brandingu. Kierunek może być też odpowiedni dla osób, które chcą pracować w firmach rekrutacyjnych i konsultingowych lub założyć własną działalność w dziedzinie employer brandingu.

                 

                JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

                Rekrutacja na kierunek budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) jest zwykle otwarta dla wszystkich absolwentów studiów co najmniej I stopnia. Przeważnie wystarczy jedynie wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, dlatego warto jak najwcześniej zainteresować się terminami rekrutacji. Studia mogą się także wiązać z dodatkowymi kosztami np. czesnym czy wpisowym.

                *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

                 

                JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING)?

                Kierunek budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) jest realizowany w trybie niestacjonarnym. Część zajęć może być prowadzona online za pomocą narzędzi umożliwiających naukę zdalną. Słuchacze mogą uczestniczyć w warsztatach, na których trenują umiejętności praktyczne oraz wykładach i konwersatoriach, podczas których mogą zdobyć wiedzę teoretyczną i podzielić się doświadczeniem z innymi uczestnikami studiów. Zajęcia prowadzone są zazwyczaj przez pracowników akademickich uczelni, ekspertów oraz praktyków biznesu np. marketingowców, pracowników firm konsultingowych i managerów. Studia mogą się kończyć prezentacją indywidualnego lub grupowego projektu dyplomowego.

                 

                1. Typ i tryb studiów:

                Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) możemy podzielić na:

                1. Typ                                                                   

                 

                2. Tryb:

                 

                2. Zdobywana wiedza i umiejętności

                Studenci kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) mogą dowiedzieć się, w jaki sposób budować strategię rozwoju marki firmy czy organizacji. Zdobywają wiedzę na temat ról poszczególnych działów i pracowników w kreowaniu wizerunku. Mają możliwość zapoznania się z nowoczesnymi narzędziami i trendami w rekrutacji oraz nauczyć się sprawdzać efektywność swoich działań z zakresu employer brandingu. Słuchacze trenują także często umiejętności komunikacyjne oraz uczą się zarządzać zmianą czy sytuacjami kryzysowymi. Dodatkowo mogą dowiedzieć się, jak prowadzić kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe. Zwykle zapoznają się także z pojęciem content marketingu i uczą się z niego korzystać w swoich działaniach.

                Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding), to np.:

                • internal branding. budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji
                • prawo pracy i elastyczne formy zatrudnienia w praktyce
                • rola kierowników liniowych w tworzeniu wizerunku pracodawcy
                • narzędzia mobilne i automatyzacja komunikacji pracodawcy w eb

                 

                ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING)?

                Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

                 

                JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING)?

                Absolwenci kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) mają kwalifikacje odpowiednie do pracy z wizerunkiem firmy. Mogą zostać zatrudnieni w działach PR czy marketingu przedsiębiorstw starających się zbudować własną markę. Inną możliwością jest również podjęcie pracy w firmach konsultingowych lub otworzenie własnej działalności z zakresu employer brandingu. Absolwenci mogą także spróbować swoich sił w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych dla organizacji.

                Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) to m.in.:

                • specjalista ds. employer brandingu

                 

                Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów

                  Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

                  Filtrowanie
                  Województwo
                    Poziom studiów

                    Teraz najważniejsze

                    matura 2024

                    zmiany na maturze 2024

                    arkusze maturalne

                    wyniki matur 2023

                    rekrutacja na studia

                    studia

                    kierunki studiów

                    studia podyplomowe

                     

                    Ciekawe

                     


                    gdzie studiować

                     

                     

                    Nadchodzące wydarzenia

                    Komentarze (0)