CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

Dodaj do ulubionych

Customer experience management - studia podyplomowe

Studia na kierunku Customer Experience Management to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe
Rok akademicki 2023/2024
Forma studiów zjazdy, online
Poziom studiów studia podyplomowe

Uczelnie

Studia na kierunku lub specjalności customer experience management - studia podyplomowe możesz podjąć na 12 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie online | customer experience management - studia podyplomowe - uczelnie >

Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.

Customer Experience Management to propozycja kształcenia, dzięki której można zyskać nową perspektywę prowadzenia biznesu oraz zarządzania pracownikami i współpracy z klientami. Kierunek ten przekazuje założenia pewnej filozofii, której wdrożenie może przynosić konkretne efekty w postaci między innymi: wzrostu zaangażowania pracowników, wzrostu jakości oferowanych usług i produktów oraz obniżenia kosztów.

Jakie wymagania rekrutacyjne?

Podstawą rekrutacji na kierunek Customer Experience Management jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

 

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Dolnośląska Szkoła Wyższa

Dolnośląska Szkoła Wyższa

Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy

Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni

Wyższa Szkoła Bankowa w Łodzi

Wyższa Szkoła Bankowa w Łodzi

Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu

Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie

Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Jak wyglądają studia na kierunku Customer Experience Management?

Customer Experience Management to dwusemestralny kierunek, dzięki któremu można nauczyć się nowego spojrzenia na czynniki wpływające na doświadczenie klientów, a także budowania i wdrażania kultury ciągłego doskonalenia.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku Customer Experience Management możemy podzielić na:

1. Typ:

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Customer Experience Management poruszają się po zagadnieniach budowania relacji i skutecznej komunikacji z klientem, zarządzania zmianą, zarządzania procesami nakierowanymi na klienta oraz metod badań opinii i satysfakcji klienta.

Przykładowe zajęcia na kierunku Customer Experience Management:

  • budowa i wdrażanie strategii CEM,
  • programy lojalnościowe,
  • CEM w branży bankowo- finansowej,
  • CEM w branży turystyczno- hotelarskiej,
  • zarządzanie zmianą

Ile trwają studia na kierunku Customer Experience Management?

Kształcenie na kierunku Customer Experience Management realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.

 

Jaka praca po studiach na kierunku Customer Experience Management?

Zdobyta podczas studiów wiedza oraz rozwinięte umiejętności mogą stanowić atut u osób, które planują pracować między innymi w: działach marketingu, działach sprzedaży oraz działach obsługi klienta. Ponadto, poszerzony obszar wiadomości może być wykorzystywany przez właścicieli i menedżerów wszystkich firm z wszystkich sektorów.

 

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing - podyplomowe

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

Komentarze (0)

Popularne

studia

matura 2023

 

 

Teraz najważniejsze

matura 2023

zmiany na maturze 2023

arkusze maturalne

wyniki matur 2022

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

  • ul. Kokoszków 71 Nowy Targ 34-400 https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJscWt8r3kFUcRfsh_Lo4XfW4 https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/1a717-ppuz-nowy-targ.jpg Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
  • ul. Krupnicza 33, 31-123 Kraków https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJC0cMNgxbFkcRB9jDVXm1yK8 https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/3f77d-uj-krakow.jpg Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Dzień Otwarty https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/34f7e-ujd-czestochowa.jpg Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
  • ul. Plac Polski 3/4 50-156 Wrocław https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJFcT9oH7CD0cR7RuVE8m7mEU https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/5a332-asp-worclaw.jpg Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
  • Drzwi otwarte https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ0Z9P6HfLHkcRaeqX_nj9aBE https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/166b7-wsr-studia-warszawa.jpg Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie
  • Wielka i Mała Zbrojownia, Patio ASP i Dom Angielski, Gdańsk Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku