Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.
Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.
Miejsce: Kraków, małopolskie
Opis stanowiska
Wymagania
Oferujemy
Informacje dodatkowe
Analiza marketingowa, czyli co zrobić żeby kanały marketingowe były bardziej skuteczne i cała kampania przynosiła wymierne efekty.
Jak to zrobić? Na stanowisku specjalisty ds. analityki marketingowej będziesz zbierać dane odnośnie prowadzonych przez nas kampanii, analizować ruch na www, przygotowywać prezentacje odnośnie podjętych działań oraz proponować nowe rozwiązania. Do tego wszystkiego znasz Google Analytics czy HotJar? Świetnie! Takim razie nie czekaj, aplikuj teraz i dołącz do naszego zespołu!
Forma kontaktu
Aplikowanie przez formularz dostępny na stronie: https://kariera.comarch.pl/praca/specjalista-ds-analityki-marketingowej/