Praca Młodszy Specjalista/tka ds. Rekrutacji i Employer Brandingu Wrocław, dolnośląskie

Praca Młodszy Specjalista/tka ds. Rekrutacji i Employer Brandingu Wrocław, dolnośląskie

WHIRLPOOL CORPORATION profil

Whirlpool Europe, Middle East & Africa (EMEA) zatrudnia około 26,000 osób, posiada biura komercyjne w 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce, a fabryki znajdują się w 9 krajach. Whirlpool EMEA w całości należy do spółki Whirlpool Corporation.

Whirlpool Corporation jest wiodącym światowym producentem i dostawcą dużego sprzętu AGD. Roczne wyniki sprzedaży w 2014 roku wyniosły około 20 miliardów dolarów. Zatrudnia 100,000 pracowników oraz posiada 70 centrów produkcyjno – technologicznych na całym świecie. Produkty i marki takie, jak Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Hotpoint, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit są znane i obecne w ponad 170 krajach.

Firma: WHIRLPOOL CORPORATION | Młodszy Specjalista/tka ds. Rekrutacji i Employer Brandingu

Miejsce: Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska

  • rekrutacja stażystów, w tym identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych, przygotowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,
  • edukacja opiekunów stażu w obszarze rekrutacji stażystów
  • wdrażanie narzędzi optymalizujących realizację procesów rekrutacyjnych oraz poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do kandydatów,
  • inicjowanie i prowadzenie działań z zakresu employer brandingu ukierunkowanych na budowanie wizerunku firmy wśród studentów i młodych absolwentów, zgodnie z obowiązującą strategią i polityką firmy,
  • współtworzenie wewnętrznego employer brandingu, w szczególności wśród stażystów (przyjazne miejsce pracy, kultura organizacyjna).

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane: humanistyczne, Zasoby Ludzkie),
  • mile widziane: doświadczenia w rekrutacji i/lub w obszarze employer brandingu (bierzemy pod uwagę również staż),
  • płynna znajomość języka angielskiego (B2/C1),
  • wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych,
  • otwartość na naukę nowego, zaangażowanie,
  • chęć rozwoju w obszarze rekrutacji i employer brandingu,
  • umiejętność pisania i redagowania ogłoszeń, komunikatów (tzw. lekkie pióro). 

Oferujemy

  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji w zespole struktury globalnej (praca z ludźmi na całym świecie),
  • praca w doświadczonym, otwartym i młodym zespole,
  • elastyczny czas pracy, praca w trybie hybrydowym - częściowo zdalnie, częściowo z biura,
  • praca w międzynarodowym środowisku,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez agencję (lub umowy zlecenie w zależności od preferencji wybranego kandydata).

Komentarze (0)