Praca Diversity and Inclusion Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Diversity and Inclusion Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Diversity and Inclusion Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose: 

You will be a member of the JTI Global Diversity and Inclusion Team, being responsible for managing global Diversity & Inclusion projects and initiatives, working closely with JTI People & Culture functions across all countries.

What will you do - Responsibilities: 

  • D&I programs design: Develop and implement projects to further promote Diversity and Inclusion within the organization, being a liaison with the office(s), regions, and markets;
  • Training design and delivery: Develop and run training sessions to enhance management and employees' understanding of D&I issues and opportunities;  
  • Analytics and reporting: Support the development of JTI D&I metrics and dashboards to ensure accountability, tracking, and monitoring of efforts. Assess, both qualitatively and quantitatively the success/progress of programs, policies, and services;
  • Communication: Develop D&I awareness communications and ''good news'' stories for internal and external audiences, collaborating with Corporate Communications and as-needed teams and in line with D&I communication strategy, leveraging available digital tools;
  • D&I research: Research and advise on D&I in JTI. Ongoing review of the organization’s workplace, policies, and procedures, ensuring that these are imbedding D&I principles. Conducting research about D&I best practices and prepare influential proposals, where required.

Wymagania

  • Minimum 5+ years in D&I and HR management roles;
  • Subject matter expertise across broad Diversity and Inclusion best practices;
  • Proven relationship-building abilities and cultural adaptability at all levels of the organization based on strong emotional intelligence, influencing, and communication skills;
  • Track record of engaging with a diverse set of stakeholders and strong commitment to work collaboratively with other senior colleagues to craft a common vision and direction; 
  • Proactivity, collaboratively driving strategy, using good judgment to prioritize requests, and working with minimal direction;
  • Proven ability to implement D&I best practices across functions (i.e. recruiting, L&D, career development, etc). Proven change management, project management, and training delivery skills;
  • Strong analytical skills, understanding of the big picture combined with attention to detail; 
  • At ease with new/emerging in-house digital practices.

Komentarze (0)