Praca ECOM DevOps & SRE Manager Warszawa, mazowieckie

Praca ECOM DevOps & SRE Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | ECOM DevOps & SRE Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

In this role you will act as the lead for the DevOps and SRE within the rapidly expanding Ecommerce & Digital Ecosystem.

What will you do - Responsibilities:

  • Architect, implement and manage Azure cloud services – app services, functions, compute engine/VM instances, service bus, Kubernetes as service, managed container as service, database, storage, Redis cache, networking, IAM, Elastic etc.
  • Lead  a team of in-house and outsourced engineers overseeing a range of disciplines including Azure Cloud, DevOps, Networking and Storage, Site Reliability Engineering, Security and Help Desk Management
  • Streamline and continually improve operations through monitoring, support and diagnostic tools and scripts; analyze and improve efficiency, reliability, and scalability of the platform
  • Understand and anticipate infrastructure needs, create an environment where Dev/QA/Staging/Production work can proceed securely and efficiently
  • Implement compliance policies and controls (SOC2, PCI, CCPA); own Cloud and On-Premise Security; continuously monitor the platforms for operational and security risks
  • Ensure appropriate level of monitoring of resource capacity, maintain high platform performance levels, maximum uptime and the overall integrity of production systems; document the need to increase or reduce capacity based on SLR and cost modeling
  • Carry out performance testing for all new systems and participate in the change management process for future site deployments
  • Provide resolution recommendations to performance-related incidents and problems
  • Coordinate the regular solutions patches, updates, upgrades; contribute to the overall solution health checks; perform regular solution architecture and code reviews to optimize performance

Wymagania

  • Extensive professional DevOps engineering or SRE leadership role (6+ years)
  • Very good experience with range of disciplines including Azure Cloud, DevOps, Networking, Storage, SRE & Security
  • Experience in technical quality control processes, tools, and methodologies
  • Understanding  of SLIs, SLOs and SLAs from the service level to the business level
  • Good understanding of data architecture concepts
  • Familiar with Enterprise Applications: iOT, Ecommerce Platform
  • You are fluent in English
  • You have a diploma in Computer Science, Information Systems or related

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan, 
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • flexible working conditions (flexi working hours, home office possibilities)
  • modern office in a convenient location

Komentarze (0)