Praca Finance Project Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Finance Project Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Finance Project Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose:

Your main goal will be to simplify, standardise and automate the end-to-end record-to-report (R2R) mega process. The aim is to improve efficiency within Closing, Consolidation and Reporting process and free up time for value added business partnership activities.

What will you do - Responsibilities:

  • support entities with implementation of best practices in R2R process to drive efficient use of the system and eliminate unnecessary adjustments and manual efforts
  • develop and deliver projects and continuous improvement activities which standardise the R2R landscape
  • initiate, prioritise and lead initiatives which: bring efficiencies, reduce duplication, define and roll out best practices, promote automation allowing more time for value-added activities whilst maximising SAP system opportunities
  • support cross-functional projects and work with other mega process leads to ensure business driven modifications are incorporated in financial processes in most optimal way
  • support the wider Team (e.g. Corporate Accounting, FP&A, Tax, Treasury, Procurement) on ad-hoc financial analysis and detailed investigation work as and when required

Wymagania

  • extensive experience in finance (5+ years)
  • strong experience with SAP FICO (SD is a plus)
  • You have experience in O2C processes 
  • Chart of Accounts experience is a plus
  • project management skills and ability to communicate effectively with stakeholders at all levels
  • “everything is possible” attitude and constant strive to improve quality of products/services
  • You are a confident MS Office user
  • You are fluent in English
  • You have a diploma in Finance and are qualified accountant

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan, 
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • flexible working conditions (flexi working hours, home office possibilities)
  • modern office in a convenient location

Komentarze (0)