Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.
Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.
Miejsce: Gdańsk | Gdynia | Sopot, pomorskie; Kielce, świętokrzyskie; Kraków, małopolskie; Łódź, łódzkie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie
Nr ref. MK/F
Opis stanowiska
TWOJE ZADANIA
Wymagania
Oferujemy
DLA CIEBIE
Informacje dodatkowe
Jeśli lubisz pracować z nowoczesnymi systemami i chcesz poznawać aplikacje stosowane w branży bankowej czy ubezpieczeniowej to koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą. Dołącz do naszego zespołu jako konsultant asysty technicznej w tzw. pierwszej linii wsparcia (service desk) - monitoringu działania aplikacji oraz serwerów. Do codziennych wyzwań na tym stanowisku należeć będzie obsługa zgłoszeń, reakcja serwisowa zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi oraz kontakt z innymi inżynierami Comarch, partnerami technicznymi oraz klientami. Jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym i pogłębieniu kompetencji – to aplikuj już dziś!