Studia na kierunku brand manager to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia na kierunku brand manager - studia podyplomowe | |
---|---|
Rok akademicki | 2023/2024 |
Forma studiów | zjazdy, online |
Poziom studiów | studia podyplomowe |
Uczelnie
Studia na kierunku lub specjalności brand manager - studia podyplomowe możesz podjąć na 7 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie online | brand manager - studia podyplomowe - uczelnie >
Kierunek jest przeznaczony dla wielu osób, m.in. kadry zarządzającej, pracowników administracji publicznej, absolwentów marketingu i osób pracujących w działach sprzedaży, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje zawodowe i dowiedzieć się więcej o brandingu i komunikacji marketingowej.
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy pozwalającej na stworzenie rozpoznawanej marki, która może zdobyć i utrzymać wiernych klientów.
W rekrutacji na kierunek brand manager zwykle mogą wziąć udział wszyscy, którzy ukończyli studia co najmniej I stopnia. Przeważnie nie jest wymagana konkretna wiedza ani doświadczenie. Kandydaci mogą być akceptowani na podstawie kolejności zgłoszeń, a w grupach może być ograniczona liczba miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami np. czesnym.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Kierunek brand manager jest prowadzony w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być realizowane online za pomocą platform wspomagających nauczanie zdalne. Studenci mogą wziąć udział w ćwiczeniach i warsztatach, podczas których trenują umiejętności praktyczne oraz wykładach odpowiadających za przekazanie wiedzy teoretycznej. Często mają również możliwość pracy z samodzielnie stworzoną marką. Zajęcia prowadzone są przez pracowników dydaktycznych uczelni oraz ekspertów np. z zakresu komunikacji. Postępy w nauce mogą być sprawdzane za pomocą testów semestralnych, a studia mogą być zakończone obroną pracy dyplomowej.
Studia na kierunku brand manager możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Studenci kierunku brand manager zdobywają wiedzę m.in. na temat narzędzi pozwalających stworzyć popularną markę. Poznają zwykle najnowsze trendy marketingowe oraz uczą się je wykorzystywać we własnych działaniach. Słuchacze mogą również otrzymać informacje na temat psychologii zachowań konsumentów. Mogą także nauczyć się prowadzić badania marketingowe i wyciągać z nich wnioski. W trakcie studiów mogą się również pojawić zajęcia omawiające problematykę tworzenia treści i copywritingu. Studenci mają możliwość zapoznania się z różnymi mediami społecznościowymi oraz ich charakterystyką i nauczyć się prowadzić na nich kampanie reklamowe.
Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku brand manager, to np.:
W trakcie zajęć słuchacze mogą nauczyć się zarządzać marką i produktem. Dowiadują się także m.in., czym jest pozycjonowanie marki oraz rebranding. Studenci mogą również zdobyć informacje na temat odpowiedniej komunikacji z klientami.
Studia na kierunku brand manager trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci kierunku brand manager mają szeroką wiedzę w zakresie marketingu i brandingu. Mogą szukać pracy m.in. w działach handlowych czy PR w organizacjach dbających o swój wizerunek. Inną możliwością jest również zatrudnienie w administracji państwowej na stanowiskach związanych z komunikacją społeczną. Absolwenci są przygotowani do stworzenia marki, która będzie miała znaczenie dla jej klientów. Mogą także monitorować jej rozwój i dbać o komunikację z użytkownikami. Dzięki nowym umiejętnościom absolwenci mogą również objąć stanowiska kierownicze i managerskie oraz zarządzać zespołami w organizacjach.
Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku brand manager to m.in.:
MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRAND MANAGER - STUDIA PODYPLOMOWE
Popularne
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|