Praca Global Business Process Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Global Business Process Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Business Process Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Responsibility for managing business approval requests, in accordance with JTI Operating Guidelines and Corporate Policies and Procedures 
  • Providing comprehensive business case support for key financial and operational decisions to JTI markets 
  • Reviewing and assessing the full proposal, with specific consideration to Operating Guidelines applicability, completeness and soundness of the Executive Narrative 
  • Providing feedback and suggestions as needed to the request Owner 
  • Managing the system data base 
  • Preforming Operating Guidelines revision proposal, outlining changes in approval authority of JTI EXCOM in accordance with organizational structure and business evolution 
  • Providing HQ based and on-site trainings to raise awareness and transmit knowledge of the JTI Guidelines and decision making framework 
  • System development and Maintenance of the system 
  • Managing the development of the approval process support system and implementing the changes in the Operation Guidelines and other administrative setup 
  • Providing accurate and timely reporting to internal stakeholders (KPI and PIA reports shared with Regional Management and Functional Excoms) 
  • Creating and distributing various financial reports across JTI entities 

Wymagania

  • Have an University Degree 
  • Minimum 4-5 years of professional experience in a business finance environment (financial, accounting and business analysis, business process consultancy, implementation of global policies) 
  • Experience with web based professional applications or any process flow management tool is a plus 
  • Ability to interact with different nationalities and cultures at all hierarchical levels within the organization 
  • Strong problem solving skills – ability to creatively approach complex or ambiguous problems in unfamiliar situations 
  • Good financial and business awareness – to understand and being able to provide guidance on BAP financial and connections to Global Policies and Procedures (such as NPV, CAPEX vs OPEX, OCC impact etc.) 
  • Strong time management skills: sense of urgency, ability to prioritize tasks etc. 
  • Fluency in English (written and spoken), any other languages is an asset 
  • Proficient Microsoft Office skills 
  • Good presentation skills 

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan 
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them 
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location 

Komentarze (0)