Praca Specjalista ds. Wsparcia Działu Kluczowych Klientów Warszawa, mazowieckie

Praca Specjalista ds. Wsparcia Działu Kluczowych Klientów Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Specjalista ds. Wsparcia Działu Kluczowych Klientów

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Osoba zajmująca to stanowisko będzie odpowiedzialna za: przygotowanie cyklicznych raportów / analiz / zestawień / prezentacji dla Krajowego Kierownika ds. Kluczowych Klietnów (NKAM) oraz raportującego do niego zespołu Kierowników ds. Kluczowych Klientów (SKAMs / KAMs); administrację budżetu KA & KLA (PR, MIGO w SAP); wsparcie administracyjne w zakresie prawidłowego przepływu dokumentacji wewnątrz i poza Firmą; profesjonalną i efektywną komunikację pomiędzy wszystkimi członkami Działu Kluczowych Klientów i innymi działami Firmy; wsparcie KAMs / SKAMs.

Czym będziesz się zajmować?

  • Przygotowywaniem raportów biznesowych oraz monitorowaniem projektów w Dziale Kluczowych Klientów
  • Tworzeniem prezentacji w programie Power Point dla Krajowego Kierownika ds. Kluczowych Klientów (NKAM) oraz Kierowników ds. Kluczowych Klientów (SKAM's i KAM's) zgodnie z otrzymanymi wytycznymi
  • Zapewnieniem odpowiedniej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej - budowaniem odpowiednich relacji i dbaniem o poprawny przepływ informacji i dokumentacji między centralą (biurem JTI) a poszczególnymi członkami Działu Kluczowych Klientów
  • Tłumaczeniem dokumentacji (j. polski - j. angielski / j. angielski - j. polski)
  • Koordynacją wszystkich działań administracyjnych - organizacja spotkań i tworzenie sprawozdań po spotkaniach
  • Administracją budżetem KA
  • Przestrzeganiem prawa i zasad BHP oraz procedur wewnątrz firmowych i udzielonych instrukcji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub jesteś studentem ostatnich lat studiów (4- 5 rok)
  • 1 - 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie w branży FMCG będzie dodatkowym atutem)
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Bardzo dobrą znajomość obsługi komputera - MS Office, w szczególności programu Excel
  • Znajomość programu SAP - mile widziana
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz koncentrujesz się na osiąganiu wyznaczonych celów
  • Jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną

Komentarze (0)