Praca Specjalista ds. marketingu internetowego (media społecznościowe) Kraków, małopolskie

Praca Specjalista ds. marketingu internetowego (media społecznościowe) Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Specjalista ds. marketingu internetowego (media społecznościowe)

Miejsce: Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

Poszukujemy utalentowanego specjalisty ds. marketingu internetowego - osoby z doświadczeniem w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych. Jeżeli Facebook, LinkedIn i Twitter to dla Ciebie środowisko naturalne, zapraszamy do aplikowania! Czeka na Ciebie samodzielne stanowisko i bezpośrednia współpraca z kadrą menedżerską i zarządem, stabilne zatrudnienie oraz pełna wyzwań praca w międzynarodowym środowisku.

  • Prowadzenie profili firmowych i osobistych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter)
  • Planowanie strategii, harmonogramów, prowadzenie komunikacji i publikacja treści
  • Śledzenie trendów oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań
  • Monitorowanie kampanii oraz raportowanie wyników prowadzonych działań
  • Optymalizacja wskaźników kampanii w celu realizacji określonych KPI
  • Współpraca ze specjalistami SEM, SEO, grafikami i działem PR przy tworzeniu kampanii

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w B2B
  • Kreatywne, proaktywne podejście w tworzeniu skutecznych treści do mediów społecznościowych
  • Doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych od A do Z, czyli inicjowanie działań, planowanie, konfiguracja, wdrożenia oraz optymalizacja i raportowanie
  • Praktyczna znajomość narzędzi: Meta Business Suite, Menedżer Reklam (Meta), Google Analytics, Google Tag Manager oraz systemu reklamowego LinkedIn Menedżer Kampanii
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Samodzielność i inicjatywa w zakresie prowadzonych projektów
  • Mile widziana znajomość lub chęć nauki innych narzędzi reklamowych: Menedżer Reklam TikTok, Google Ads oraz systemów typu CMS

Oferujemy

  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Udział w ciekawych projektach
  • Praca na samodzielnym stanowisku
  • Szkolenia i konferencje dla rozwoju pracowników
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Kameralne, kilkuosobowe pokoje, brak gorących biurek
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa po okresie wdrożenia

Komentarze (0)