Praca TA Relationship Manager - Vendor Management Warszawa, mazowieckie

Praca TA Relationship Manager - Vendor Management Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | TA Relationship Manager - Vendor Management

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Contribute to shaping of a global vendor strategy to cover different types of hires depending on location and regional specifics 
  • Implement and maintain relationships with vendors globally, closly monitoring their performance and effciency, addressing issues and mitigating risks
  • Manage vendor activities and maintain both new and existing vendor relationships. Identify suitable vendors, and ensure the compliance with the contractual obligations 
  • Manage daily performance of a large RPO setup and be key point of contact for escalations
  • Assess vendors' products, inquire about their services and communicate any product or service-related concerns. 
  • Together with Procurement team participate to tender process to identify available vendors and to determine which vendors offer the best  pricing and product quality
  • Identify cost reduction and efficiency opportunities and contribute to the achievement of efficiency targets for specific Regions
  • Advise on tailored made solution for the vendor strategy depending on hiring needs and changes in specific countries. Develop a Service Level Agreement and monitor supplier's performance accordingly. Address any deviation from expected performace to the Supplier in close collaboration with Procurement
  • Organize and track document flow between the Company and vendors.

Wymagania

  • Have an University Degree
  • At least 8-10 years of relevant experience in contract managment ideally gained within international environment with good understanding of recruitment industry across various locations
  • Fluency in English (written and spoken)
  • Proven expertise in vendor relationship building, management, recruitment contract management
  • Good knowledge of the Talent Attraction/Acquisition industry
  • Excellent analytical, problem-solving and organizational skills
  • Ability to handle multiple tasks with different deliverables and deadlines

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)