Praca Area Sales Manager Gliwice, śląskie; Opole, opolskie

Praca Area Sales Manager Gliwice, śląskie; Opole, opolskie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Area Sales Manager

Miejsce: Gliwice, śląskie; Opole, opolskie

Opis stanowiska

Jako Area Sales Manager odpowiadasz za realizację celów sprzedażowego w podległym obszarze poprzez wdrożenie strategi JTI i realizację wyznaczonych celów biznesowych w kanale detalicznym tradycyjnym i nowoczesnym. Oprócz tego, Twoje zadania koncentrują się na zarządzaniu podległym zepsołem Przedstawicieli Handlowych poprzez ich coaching, edukację, motywowanie oraz kontrolę.

Jakie są kluczowe zadania na stanowisku:

  • Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • Zarządządzanie bazą punktów sprzedaży na podległym terytorium, pod kątem ilościowym i jakościowym
  • Współpraca oraz budowanie relacji biznesowych z najważniejszymi klientami na podległym obszarze 
  • Odpowiedzialność za ilościową i jakościową implementację programów marketingowych oraz materiałów wspomagających sprzedaż w punktach na podległym obszarze 
  • Weryikacja poprawności rozliczania akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi i standardami JTI
  • Odpowiedzialność za ilość oraz jakość inwestycji na podległym 
  • Monitoring procesu egzekucji warunków umowy oraz rentowności kontraktów. 
  • Monitorowanie i analiza realizacji celów - analiza potencjalnych obszarów ryzyka i znajdowanie rozwiązań 
  • Rozliczanie podwładnych ze stanu powierzonego im mienia oraz kontrola rozliczenia z hurtownią
  • Wsparcie i wspólpraca z zespołami 1-2-1 w celu najlepszego doboru punktów sprzedaży do działań Ambasadorów JTI
  • Efektywne zarządzanie zespołem w celu realizacji celów biznesowych i zapewnienie spójności strategii JTI
  • Przeprowadzanie regularnych audytów z zespołem na powierzonym obszarze  
  • Odpowiedzialność za indywidualny rozwój podwładnych poprzez regularny coaching, zapewnienie uczestnictwa podwładnych w szkoleniach organizowanych przez Dział Szkoleń..
  • Odpowiedzialność za rekrutację i adaptację nowych członków zespołu

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem sprzedaży w sektorze FMCG
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość MS Excel w stopniu bardzo dobrym
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Wysoki poziom zaangażowania oraz przedsiębiorczość
  • Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
  • Konsekwencję w działaniu 
  • Umiejętność nawiązywania i utrwalania relacji na poziomie biznesowym 

Komentarze (0)