Praca ServiceNow Developer Warszawa, mazowieckie

Praca ServiceNow Developer Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | ServiceNow Developer

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

ServiceNow Developer will be responsible for delivery and support of IT Service Catalog and other IT applications built on ServiceNow platform, including administration, integrations, authorization, configuration, unit testing, and development activities. Full remote work from anywhere in the country is possible.

What will you do - Responsibilities:

  • Responsible for technical design, development, unit testing, and production deployment in the assigned area
  • Ensure that the solution is aligned with the ServiceNow best practices and JTI architecture standards throughout the whole delivery lifecycle 
  • Ensure consistency and standardization of the ServiceNow applications in the assigned area 
  • Ensure that required system documentation is completed and delivered before Go-Live
  • Actively contribute to Knowledge Base creation
  • Provide timely technical support for issue resolution for both project and maintenance modes, including data maintenance and user access administration, coordinate activities with IT and business teams involved
  • Proactively analyze technology trends and JTI business demand to identify potential business opportunities and consult end-users on ServiceNow platform capabilities.

Wymagania

  • You have a University Degree, preferably in IT
  • Strong Web-development skills (JavaScript), preferably in ServiceNow 
  • Good understanding of ITIL or similar frameworks, development experience in Agile projects 
  • Experience with system integrations is a big plus (API-driven, Bulk etc.)
  • Experience as a member of ServiceNow implementations, including business requirements gathering, development, testing, and cutovers
  • Strong interpersonal skills, ability to work directly with end customer, attention to the details
  • Ability to deliver on time and follow-up promptly on any issues and/or risks identified
  • Fluent in English 

Oferujemy

  • Competitive pay with an annual bonus and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance and pension plan (if applicable) 
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them 
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better 
  • Flexi working hours, home office possibilities up to 100% remote
  • Modern office in a convenient location  

Komentarze (0)