Praca 2nd Line Support Engineer Bielsko-Biała, śląskie; Kraków, małopolskie; Nowy Sącz, małopolskie

Praca 2nd Line Support Engineer Bielsko-Biała, śląskie; Kraków, małopolskie; Nowy Sącz, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | 2nd Line Support Engineer

Miejsce: Bielsko-Biała, śląskie; Kraków, małopolskie; Nowy Sącz, małopolskie

Opis stanowiska

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez wyznaczonych pracowników działów technicznych operatorów (osoby techniczne, administratorzy)
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskach produkcyjnych (daily health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release'u lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
  • Udział w pracach zespołu DevOps

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
  • Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia technicznego IT lub w zespole inżynierów systemowych
  • Znajomość:
  1. środowiska Linux (komendy, administracja)
  2. SQL oraz Oracle Database i/lub języka PL/SQL
  3. zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • Współpraca z największymi operatorami telekomunikacyjnymi na świecie (Deutsche Telekom, Vodafone Kabel Deutschland, BT Group, Three UK, itd.) 
  • Międzynarodowe projekty w środowisku zaangażowanych ludzi oparte na wymianie wiedzy – wsparcie doświadczonych specjalistów w okresie wdrożenia
  • Zdobycie wiedzy merytorycznej na temat tworzenia profesjonalnego oprogramowania dla dużych operatorów telekomunikacyjnych
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa po okresie wdrożenia
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
  • Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych

Komentarze (0)