Administracja biznesu studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Administracja biznesu to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w bogatą przestrzeń, wypełnioną zagadnieniami związanymi z zarządzaniem przedsiębiorstwami, zarządzaniem zasobami ludzkimi, prawem czy finansami. Osoby wybierające tę ścieżkę studiowania znajdują odpowiedzi na liczne pytania i dowiadują się między innymi jak wygląda finansowanie działalności gospodarczej czy też na czym polega społeczna odpowiedzialność biznesu.

Studenci Administracji biznesu zdobywają wiedzę w zakresie: funkcjonowania krajowego i międzynarodowego rynku finansowego, zarządzania finansami w przedsiębiorstwie, podstawowych form prawnych zakładania działalności gospodarczej, metod i technik rejestracji zdarzeń gospodarczych, zagadnień prawa gospodarczego, zagadnień prawa cywilnego. Nabywają umiejętności między innymi w zakresie: przygotowywania projektu finansowania nowego i istniejącego przedsięwzięcia, prowadzenia negocjacji, projektowania strategii public relations czy budowania wizerunku.

Absolwenci Administracji biznesu posiadają wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne, które mogą wykorzystać w różnych miejscach i na liczne sposoby. Mogą zarządzać finansami, działaniami marketingowymi czy księgowością. Mogą pracować zarówno w administracji publicznej, jak i przedsiębiorstwach prywatnych.

 

Uczelnie, gdzie Administracja biznesu jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)