Praca Młodszy konsultant asysty technicznej z językiem hiszpańskim Kraków, małopolskie

Praca Młodszy konsultant asysty technicznej z językiem hiszpańskim Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Młodszy konsultant asysty technicznej z językiem hiszpańskim

Miejsce: Kraków, małopolskie

Nr ref. KFH/U

Opis stanowiska

  • Komunikacja z klientami i inżynierami z innych linii wsparcia
  • Monitorowanie infrastruktury serwerowej
  • Reakcja serwisowa na alerty i notyfikacje mailowe z systemu monitoringu
  • Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń, wstępna diagnostyka
  • Terminowa obsługa incydentów, wniosków, zapytań od klientów
  • Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (ostatni rok studiów lub po obronie pracy, najlepiej po kierunku: iberystyka)
  • Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta, pracy z dokumentacją techniczną (praca będzie wg instrukcji stanowiskowych)
  • Pełna, profesjonalna znajomość języka hiszpańskiego (praca wykonywana wyłącznie w języku obcym)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Dbałość o szczegóły, systematyczność, dokładność i terminowość w pracy z mailami, dokumentacją, instrukcjami i zgłoszeniami
  • Gotowość do pracy na pełny etat w systemie zmianowym wg grafiku dyżurów
  • Zdolności analityczne, umiejętność współpracy w zespole
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej (dbałość o szczegóły, pilnowanie terminów, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami naraz wg ich priorytetów)
  • Wysoka kultura osobista
  • Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność, gotowość do nauki – podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem

Oferujemy

  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz kilkanaście różnych ścieżek dalszego rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Bezpośrednio na naszym kampusie w Krakowie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka

Komentarze (0)